Hej Tomten, här kommer min önskelista

Ok, jag tror ej på tomten, men gilla rubriken. Pga, jag minns när man var liten och väntade på tomten, ele de man såg på film barn gjorde. Uppe om natten och försöker träffa Tomten :P Men de med tomte och önskelista har jag givit upp. Man får inte de man önskar, kanske något, men sen saker man inte önskat sig. Nog har de vart saker man behöver. Men varför fråga om önskelista och man inte använder den. Jag trodde jag gjorde de enkelt med att bara önska mig Disney filmer, men de funka ett tag, men nu är folk oroliga vad jag har och inte. Men jag skriver ut vad jag har, så borde man inte veta? :P fast kan skriva en lista här vilka jag har...
Vilka Disney Klassiker Filmer jag HAR:
Snövit och de sju dvärgarna 
Pinocchio
Alice
Peter Pan 
Lady och Lufsen 
Svärdet I stenen 
Djungelboken 
Aristocrats 
Robin Hood 
Taran och den magiska kitteln 
Oliver och gänget 
Skönheten och Odjuret 
Aladdin 
Lejonkungen 
Pocahontas 
Ringaren i notredame 
Lilo och Stitch
Kogänget 
Bolt 
Prinsessan och grodan 
Så dessa filmer HAR jag. Och alla är suffrage på sidan av dvd:n. Och just nu är jag ute efter klassikerna av Disney (:
Men annars önskar jag mig faktiskt en symaskin. Och en finns just nu på Ica Maxi, kostar 999 om jag inte minns fel. Ele pengar så jag kan skaffa mig en symaskin (: vill liksom börja sy igen, sy mina egna kläder (: Så min snälla familj, vänner och släkt, en symaskin snälla (:
 
God jul önskar familjen J ✨

Kommentera inlägget här :