Helgen å idag :P

Okej, nu ska jag skriva lite om helga då, å sen om idag :P


Helga:

Fredaa;
Först var jag å mammi till sjukan, jag skulle lägga om mitt sår, å se hur de såg ut. Å då var jag rädd att jag skulle fixa de igen, på operation, för de var sjukt svullet just vid stygnen. Men vilken tur, behövde inte de, de kan tydligen bli så när jag rör på mig. Så de är tydligen ett gått tecken :D
Sen åkte jag å mammi till ica maxi å handlade, å efter de hämmtade vi upp Daniel från HedeMora :D den trevliga pricken :) sen var vi hem till mig, å träffa pappi oxå. sen när mammi å pappi hade åkt, var jag å daniel ensama, så klart :P vi såg en film: män som hatar kvinnor.. efter den filmen så hörde danne (min kompis i mora) av sig. Å han ville prata, han behövde en vän, å då ringer han mig :P så jag åkte dit, å va med danne ett tag, kännde mig sammtidigt elak mot Daniel, men vad skulle jag göra, danne är min vän.. å daniel oxå.. men de var svårt. men var hem till danne iaf, å sen åkte jag hem med taxin :P Tack Daniel ;) <3 sen gick jag å daniel å lade oss...

Lördaa: 
då tog jag å daniel de lugnt ett tag. sen hörde Tobbe från sågmyra av sig (Jao TobBisen) å han skulle förbi mora, å ville prata, han behövde oxå en vän. så jag gick ut å prata med honom. Å efter de så stack jag å Daniel på bio: flickan som lekte med elden :) efter bion så kom Daniels kompis här i mora Samuel, å vi åkte till doncken å käkade. Elr ja, daniel å samuel, jag mådde illa då.. å så kom danne å david å rästen av gänget, å efter ett tag följde jag med dom, för jag ville inte störa daniel å samuel för mycket. så ja jag följde med david å danne hem till david :P å där gjorde vi typ som en lek, att jag å danne skulle gifta oss, å david var prest.. men dock, david ska fean inte bli de alltså, för om han viger någon elr så, kommer alla hinna sommna :P haha.. men efter ett tag så ringde jag Daniel, å vi åkte hem till mig, å somnade :P..

Söndaa:
jag å daniel tog de lungt i min säng ett tag. å gick sen upp. Å då kom Dalfors hem till mig.. vid tre åkte daniel iväg med samuel, å vid fyra åkte han hem.. saknar honom.. men jag å dalfors snacka lite, sen åkte han hem, å jag blev själv. Men de var okej, å skönt :P 

Måndaa (idag).:
Först tänkte jag inte gå till skolan, mådde ej bra. Men sen så åkte jag med bulan :P
å tjugo i två så åkte jag å mammi till sjukan, å lindade om mitt ben igen, men de ser bra ut nu, efter i fredaas...
sen efter de körde mammi till skolan, å jag skulle gå hem.. men mötte Bulan, så jag åkte med honom :P 
sen hemma så ringde camilla, å Tobbe är hos henne å hälsar på, å jag har inte träffat honom på sjukt länge, så jag åkte till orsa, å john var oxå med, å han har jag inte heller träffat på år å dar.. camilla mötte mig vid bussen, å sen gick vi hem till john, å hade en trevlig kväll. Mattias å hans syrra å en till tjej var där, å vi hade de sjukt trevligt. sen vid åtta åkte jag hem.. å sitter nu här å laddar ut bilder på BDB å lunar, lunar blir om jag örkar :P haha..

Men men..

Imörrn:
Tror de blir skolan, om de blir de, så ska vi hela dagen på media-film till älvdalen å filma.
Om jag inte ska till skolan, ska jag bara ta de lugnt hela dagen. å sen till radion (jobbet) om jag örkar..

Aja..

Ha de.
Pussah
BeJoo.

Ny låt // BeJoo

When I was a little girl.
I closed my eyes, and I dreamd away.
In my dream I walk true a dorr.
and I cud se me in a merror, I had a lovley pink dress.
and a smile on my face.
Then I herd a voce, a lovly little voce.
I turn araund, and I cud se in tru you eyes.
Yau took my hands and dance witch me.
And we laft so musch. 
And I had a smile on my face, like never befoure.


That was a dream I hand when I was a little girl.
But you don´t se me in the tro world, only in my dreams.
Every morning when I wake up, I wich that you cud see me.
But you only se me when I close my eyes, and dream away.


In my dream you took my hand, and walk witch me tru the room.
And then we stand on the balcon and look aout on the moonlight.
And then you sayd my namne, and my eayes meets your eves.
Then you took me in your armes and I feeld so sefley.
You and mee looket to etschather, and then yore lipps meets my lipps.
And I have a smile on my face, like never befoure.


That was a dream I had when I was a litte girl.
But you don´t se me in the tro world, only in my dreams.
Every morning when I wake up, I wich that you cud see me.
But you only se me when I close my eyes, and dream away.


I hope that some day you see me, and say my name.
I hope that some day you took me in youre arms, and hold me so sefley.
But right now I only talk to you and see you, 
when I cloce my eyes, and dream away.
And se you, and have a smile on my face, like never befoure.

That was a dream I had when I was a little girl.
But you don´t se me in the tro world, only in my dreams.
Every morninge when I wake up, I wich that you cud see me.
But you only se me when I close my eyes, and dream away.

That was a dream I had when I was a little girl.
But you don´t se me in the tro world, only in my dreams.
Every morninge when I wake up, I wich that you cud see me.
But you only se me when I close my eyes, and dream away.

Min dag idag :) (Längtar tills imörrn) :love:

Hej du som läser min blogg :)

Här är min dag idag :
Jag vaknade vid tio, å började skolan 11.45, men jag klarade inte av att vara i skolan idag. Jag var ej där igår heller. Jag vet inte vad de riktogt är, känner mig bara nere, å drömmer hela tiden om olykan som var . de är då inte roligt kan jag säga =/.
Så jag var hemma idag, å igår var jag i skolan en timme, såg min film jag sen ska berätta om på svenskan i skolan, men som hatar kvinnor :P sen på matten, känndes de som om jag skulle svimma, de var sjukt sjukt läskigt. Men ja jag fick åka hem, å mammi körde mig.
Så åter igen var hemma idag :P haha.. Om jag har gjort någe hemma? Hm. svar:
Nja, faktiskt inte. sovit. hafft främmande av Helena å hennes kille. Å pappi var hit, å han hjälpte min vän Bulan med moppen. Å så åt vi mat idag å de blev min favvo, köttfärssås å spagetti, med lingonsylt, yummi :)
sen är de inte så mycket mer. Har suttit vid datorn å kollat runt. Å sen har jag sms:at med Daniel från Hedemora.
Åh, ja vad som händer imörrn kanske du undrar nu ;) Hihi, de står ju de som rubrik :P 
Svar:
Ska träffa en söt å rolig prick då :) Daniel från Hedemora :) Hihi. 
Vad vi ska göra?
svar:
Ta de lugnt bara, klarar ju inte av att göre så mycket. 
Åh, du undrar nu kanske hur de är med mitt ben..
Svar:
Bättre för varje dag. Men de ser inte så fint ut, alltså med plostret på, elr ja de är plostret som ser bläha ut :P
de är gult, å rinner. Men tydligen ska de det :P Så ja då får de vara så. Å jag kan fean gå nu, men inte riktigt långt än. Men de är på g :D Så snart ska jag springa långt :) å sen ta cykelen å bara cykla någonstans :)
Men ja, jag längtar tills imörrn iaf :) Hihi.


Imörrn händer oxå:
Skolan, japp dit ska jag imörrn. För de är så sjukt kul på bilden, näst sista lektionon, å sista lektionen är oxå kul, då är de tjej- å killsnack :) hihi.
efter skokan 14.00, så kommer väll Daniel någon gång, vet ej när än. kan skicka sms nu å fråga.. vänta.. elr ja, haha, du behöver ju inte vänta så länge.. men ska höra nu... väntar på svar :P haha.. fast ja du väntar ju inte direkt (du som läser) men skriver lite endå, för väntan :P hahah.. fean va tråkig jag är nu :P haha...
svar: 
15.35 typ, fick jag som svar nu :P haha..
Nå väl han kommer då, å vi ska lärakänna varandra mer, å sen ha de trevligt hela helga :)
Okej, ja de var imörrn. Å helga så blir de att vara med den rolicka pricken Daniel :)
så jag skriver nog inge i helga.. 

Ha de.
Pussah
BeJoo