Smärtan äter mig innefrån!

Jag trodde aldrig detta skulle ske. Aldrig att de skulle sluta med blod och tårar. Men jag har nu insett, de finns inga lyckliga slut i verkliga livet, de är bara sagor. Men jag kan endå inte sluta önska, önska att detta aldrig hade hänt, att du aldrig hade gjort... Men inget som hänt kan man raddera, hänt har hänt, de suger!

Jag har hela tiden haft i baktanken, att de kan ta slut mellan oss. Men jag hoppades hela tiden på att de aldrig skulle skre. Men de skedde på ett fruktansvärt sätt. Och de gör sjukt ont inom mig när jag ens skriver om de. Jag hade helt glömt bort, helt ärligt, att något kunna göra så här ont. Smärtan äter mig innefrån. Hur ska jag klara detta? Smärta har jag klarat förr, och jag har kunnat mått bettre med tiden. Men denna smärta kommer följa mig livet ut, de är jag rädd för.

Jag vill bara glömma, vill inte minnas alls. Önska allt var bra. Att jag fick ligga i din famn. Alltid innan när jag mådde illa, så fanns du där. Men nu när de är du som gjort, vem ska jag söka mig te då? Ingen famn, inge skratt, bara smärta och tårar.
Jag vill bara drömma, lägga mig ner och somna, och drömma om bättre tider, då vi var "vi".
Hur kunna du göra så här? Vad har jag gjort dig för att förtjäna detta? Jag har givit dig allt jag kan ge dig. Och så ger du mig detta tebaka, varför?

Du kanske ångrar, men du har inte sagt förlåt.
Du kanske gråter, men inga tårar jag kan se falla.
Du kanske kommer tebaka, men inget "vi" jag ser.
Du kanske drömmer, men inget av detta du kan glömma.
Jag hoppas att detta följer dig hela ditt liv, men också inte.
Du var speciell för mig, en helt underbar person.
Som aldrig skulle skada, aldrig skulle göra mig illa inom bords.
Men ack jag hade fel. Och nu äter allt upp mig inefrån.

Alltså vad håller jag på med? Sitter här och skrever om dig. De gör inte mig gladare. Inget gör mig gladare nu. Jag är verkligen ensam. Verkligen. Minns inte när de var att jag kände mig så här ensam. Mina vänner finns, de vet jag, men inget de kan egentligen göra...

Emme, mitt allt... Min älskade Lillebror!

:love: Jag saknar verkligen min lillebror!
Varje andetag jag tar har en smärta i sig - Saknaden gör verkligen ont :(
Jag önska någon kunna dra bak tiden, då du och jag fanns under samma tak.
Då du och jag var liten, de var en underbar tid, helt fantastisk!
Vi lekte, vi prata, jag läste för dig innan du skulle sova.
Jag tröstade dig, du tröstade mig - Vi fanns där för varadra.
Och de skulle för all evighet vara så.
Men den evigheten var kort, evighet är evighet.
Men vår evighet försvann, helt "poff".
Jag förstår inte riktigt, varför?
Nu får jag inte läsa för dig mer, eller höra ditt skratt.
Jag kan inte mer tårka dina tårar som rinner, vem gör de nu?
Är du ensam min älskade lillebror?
Undrar du kanske samma saker som jag?
Saknar du mig?
Snälla Emme, jag älskar dig, ingen kan ta de ifrån mig.
Ingen kan ta den platsen du har i mitt hjärta, Ingen!
Jag älskar dig mer än älska. Du är allt för mig.
Men jag ser inte dig mer, ele hör din röst, ele nå alls.
De är som om du är på en annan planet, har du flytt te Jupiter?
Jag vet att du ville dit när du var liten. Men snälla, åk inte dit, inte utan mig.
Ta mig med dig! Plz!
Jag vill inte vara på denna planet utan dig. Jag vill vara där du är.
Jag skiter i allt annat, bara jag får finnas där för dig.
Detta är verkligen jobbigt för mig. Du sätter mig mitt i all skit som hände när jag försvann.
De är super jobbigt, kan du inte förstå de?
Hade vart mycket enklare om du bara prata med mig, och berätta vad de är.
Men inget av dig, inget du mera, och de äter mig inne ifrån - De gör ont!
Jag kommer alltid att älska dig Emme, alltid + mer.
Men snälla prata med mig. Jag lovar, jag kommer trösta, jag kommer finnas, och jag kommer Inte vara arg.

Vet du vad jag gör varje kväll då jag ska försöka sova?
Jag ber, ber för dig, och hoppas du en dag du förstår.
Jag vet, jag är ingen som tror på "gud" dirr, men jag ber för dig.
Jag ligger i sängen, håller händerna ihop, och ber, ber från fulla mitt hjärta.

Jag önskar så att du kunna komma tebaka te mig.
Att vi kunna bli som förr. Kanske inte dirr som när vi var små, då var vi ju små..
Men umgås, och ha kul. Hitta på nya saker tesammans, du och jag.

Jag har ibland en dröm, där du är med i:
Vi är på en resa. En fin ö någonstans ute, långt borta.
Bara du och jag. Vi sitter under en palm och njuter av de vackra.
Vi plaskar i havet, som man gjorde när man var liten, vi skvätte vatten på varandra.
Och jag fick se dig lee, och de var en härlig känsla inom mig.
Där fanns bara du och jag, inge mer bekymmer runt oss. Bara du och jag.
Och de var härligt...
Men också, jag vet, de var bara en dröm.
Men jag vill vara med dig Emme, vill ha kontakt åtminstånde. Så jag kan finnas här för dig.

Jag älskar dig Emme, så mycket + ennu mera (de går ej att förklara med ord) ...
Men jag vet inte hur jag ska ta mig te... Jag har sömlösa nätter, och undrar vad som händer med dig.
Hur länge ska jag orka? Jag vet att jag aldrig kommer släppa, men hur länge orkar min kropp?

Emme, du är de alldra bästa som hänt mig ! :love:

21 dagar har gått i denna månad...

... Jo och snart är de en ny månad och nya möjligheter.. December, huhu... Köpte en såndära advet-kalender idag, i år bidde de Cars, motiv :) Fast detta år bidde de med choklad.. Hade ju leksaker förra året, en Hello Kitty kalender... Men men :P

Min dag idag har inte vart så mycket. Var te tandläkaren idag.. Vill du höra en längre historia om detta? :P
Okej, om inte, läs efter detta då, där de har bitt ett mellanrum.. :P
Först ville jag absolut inte gå dit. Jag hatar tandläkar-stället, allvar! Men jag tog mig upp ur sängen och gick endå. För jag hade träffat denna tjej förut, hon var hem te mig :P Så de ska nog gå bra. Och fick dessutom veta sen att jag fick säga till om de va nå jag inte ville göra, och vad jag vill göra. Alltså jag fick bestämma. Så de bidde faktiskt kul där :) Och denna gång kollade hon bara mina tänder, vi borstade dom, tog tandtråd, för hon ville känna på tänderna, men jag ville ej ha "pick-saken" i min mun. Så då tog hon tandtråd, de gick toppen :) Men jag har Kalksten, ele nå, och de ska bort, men de blir i januari... Sen fick jag nå som skulle blekna mina tänder, efter som om jag snusar kan de bli gula. Men hon tyckte inte att de syntes nå alls att jag snusa, inte ens i tandköttet där snusen ligger... Utom att jag blödde när man borstade just där då... Men men.. de var besöket hos tanläkaren, och hon var trevlig och snäll :)

Efter besöket hos tandläkaren, som gick toppen, tyckte jag att jag förtjäna mig en Pizza, så jag gick och köpte en Banana, fast utanskicka, och ist annanas på :P Den var toppen :)
Men innan jag fick börja äta ringde Jimmy, och oj va glad jag bidde :) Fast dråkigt nog bidde de lite prat om vissa saker. Men jag har lärt mig att om de är nå som sitter och gnager ska man prata med personen om det... Men men, vi har löst de nu iaf (tror jag)... Men men... Sen lade vi på, för han skulle sova lite. Men höra av sig när han vaknar. Han har dock ej gjort de än, så han sover.. :P ... Men jag fick sen njuta av min pizza och cola. Sen åkte jag iväg och vecko-handla...
Kom sen hem, såg mer på baffy, och myste med djuren.. Sen kände jag att jag börja bli depp igen. Så lika bra att gå te sängen. Men jag kan inte somna fast jag tatt insomnings medicinen. Och den har börjat verka, jag kan känna de. Men kan ej somna.. Men men, de gör jag nog snart, bara jag har skrivit av mig lite...

De är ju därför jag har en blogg, för att kunna skriva av mig.. Och du kan se mina fotobilder, och om jag har gjort någon ny video :P

Men men....

Just de ja, på Maxi träffade jag på Niklas, de va toppen :) Saknar den gamla klassen alltså! Saknar klasskompisarna. Vi ses knappt mer... Men men. Träffade Niklas, och han bidde lika glad han osso säkert :P Men men.. nu ska jag ej skriva mer...

Ha de.