I have built a new nice family

 har jag verkligen gjort. Jag har en familj som betyder mycket för mig, jag ger dom massa och får massa tillbaka. Älskar verkligen denna familj jag har byggt upp, och inget, absolut inget ska få komma emellan. Degasus SvartStiina Snapphane Johansson och Wallie Fievel Falkor Johansson, min familj mitt allt <3
 D. Stiina S. Johansson, dagen då jag flytta till eget, året 08, fanns du redan då där för mig. Du och jag flyttade in tillsammans. Vi flytta från våra föräldrar tillsammans. Och sen den dagen finns du alltid vid min sida. Jag älskar dig så mycket. Vi har vart med om mycket tillsammans, borde gått och ont. Men vi har klarat allt de, så vi kommer klara flera saker bara vi är tillsammans. Och när Fievel kom till våran familj stötte du inte bort honom ele så, nej du välkomna honom så fint. Ni blev bästa vänner redan då, fast han drog dig i svansen eller nafsa i din päls, jag tror du till och med tyckte om de (; hihi... Men ni är ur gulliga tillsammans <3
 W. Fievel F. Johansson, Du är en fantastisk hund. Människans bästa vän, personen som kom med de orden hade helt rätt. Fievel Du är min bästa vän, och jag har märkt att jag är din. Du har hjälpt mig så mycket sen du kom in till oss, jag tror du har hjälpt Stiina också, fast hon kanske försöker dölja allt (; hihi. 
 Men ni två är min familj, och jag älskar er så mycket! Jag vet att jag kan vara nere och ni tröstar, de är jag tacksam för, men så länge jag har er vet jag att jag kan klara allt, te och med julafton och spinna dagar (:
 

"I can see live people"

Hej! Jag vet, jag har inte skrivit på ett tag. Men sånt händer om man har ett upptaget liv. Ja jag kan ha de ibland :P Men sen senast jag skrev har mycket skett, lite för mycket, men ska försöka komma ihåg. Jag vet en dag jag vill skriva om, en dag som jag har velat komma sen tretton år! Så jag börjar med denna dagen:
Fredagen den 21 juni; midsommar helg, och jag trodde jag skulle "gråta" igenom denna helg. Mer där hade jag fel. Dagen startade säker som alla andra dagar, vet ej (x men kvällen iaf så träffa jag RuFus och hans vänner nere på tingsnäsbadet. Där satt vi och hade trevligt, till och med så kul att två av killarna tog av sig kläderna (nakna) sprang ner till vattnet, jag hängde inte med och Fievel fick ett ryck och ville springa efter dom, så ujapp han fick sig också ett bad :P (klart fievel var med) Men sen började de regna, så vi tog en promenad hem till Erika. (handen inte då märkt vem hon var). Men hemma hos henne fortsatte festen och alla hade kul. Efter ett tag kom Erika fram till mig och förklarade vem hon var och allt - Hon var Erika, tjejen jag har letat efter i alla dessa år! Gissa om jag blev glad! Fast först förstod jag inte att de var hon, sen fick jag en chock, men sen förstod jag allt och blev alldeles tårögd (: Så vi satt inne i hennes kök och prata, bara prata, i flera timmar... Ok, sen hände nå som jag inte tar upp här... Inte mellan mig och Erika, ele ja de va oss, med en till... (jag och Erika är vänner fortfarande) ... Vid halv sex på morgonen kom jag, Fievel och RuFus hem och lade oss :P
Lördag, låg jag bara i sängen, var ut med hunden / gav han mat - denna dag var jag bakis, de var ett bra tag sen jag blev de (x
Söndag, inte mycket heller, var inte bakis men som alla söndagar finns de inte mycket att göra. Så jag spg på serien O.C... 
Måndag, denna dag prata jag med Viktor, och de gick inget vidare, tyvärr... Men på kvällen kom Erika hem till mig och såg film. Hon sov över, japp :P
Tisdag, minns inte mycket. Förutom att Erika blev kvar en natt till :P
Onsdag, torsdag, samma som tisdag (x
Fredag, däremot, var jag och Erika ber på Mora och shoppade lite :P Träffade dessutom Linda och Poppe där.. Men efter Mora-shoppande var jag och Erika hem till mig igen. Tog de lugnt, solade lite. Sen tittat på Twilight Bulan var också med (: och nu ska vi sova. Japp Erika blir kvar inatt också :P
 
 
Imorgon är de lördag, imorgon är de BLR (big lake run) Något jag alltid längtar till, varje år. Men i år som de ser ut kommer jag inte vara där "/ de är verkligen inte kul. Men vad ska jag göra, ele kan göra... Men de suger!!
n som de ser ut ska jag ha middag med Erika och Linda (: en liten tjej Dag typ :P - Ha de! Hugs 'n kisses 
 
   P.s rubriken är en sak jag och Erika säger, en skojig sak (x D.s

Hm.. Har ingen rubrik just nu

Hej alla bloggläsare där ute. Vad händer för er under midsommar? Ni ska säkert umgås ned familj och släkt, som min dröm skulle vara. Men jag hoppas ni får en bra midsommar (: Faktiskt ska jag ha nå att göra imorgon, något kul (: utan familj och släkt, jag ska fira min midsommar med vänner, ele mer vän, min vän Bulan och jag ska ner till Tingsnäs och bada. Fievel ska också med såklart, förhoppningsvis Stiina och Ariel också (ska försöka få fram vagnen imorgon) så min midsommar kommer inte att suga iaf (: 
Men mina dagar som har varit, hm, inte mycket som hänt, fortfarande förkyld så orkar inte göra mycket. Men förhoppningsvis blir jag bättre snart. Orka vara sjuk liksom, denna hosta tar kål på mig! .. 
 är en sak som hänt de senaste dagarna, min mamma skickade SMS (igen!) och de gjord. Ju inte dessa dagar bättre, önskar hon bara kunna lyssna eller läsa att jag inte vill prata med henne. Jag vill vara i fred. Och hon kanske tror jag kommer tillbaka om hon SMS:ar att hon saknar mig ele att de är tomt för henne, men de hjälper inte mig ett skit! Jag skiter fullständigt i vad hon känner och vill. De är hon som har gjort fel, och dessutom inte kan erkänna ele säga förlåt... Så japp, jag skiter totalt i om hon saknar ele att de är tomt. Hon verkar inte ens tänka på hur jag känner mig. Och hela tiden har jag fått liv att försöka förstår hur hon känner och skit, men hon har aldrig givit mig något tillbaka... Men jag vill kunna egna mig åt mig nu, men inte ens de låter hon mig göra, allt ska kretsa runt henne hela tiden... Men hon kan glömma att något från mig runt henne kommer inte att ske mer... 
Men men, jag hoppas alla andra får en toppen midsommarDag (: hugs n' kisses ❤
 
 
P.s har nu ordnat en ny LG KS360 (: D.s