Vill inte!

Varför ska detta vara så svårt... Jag vill inte känna så här, ele sakna... Jag förstr inget. Jag försöker att inte tänka på de, men de är verkligen svår. Men jag vill verkligen inte. Jag vill inte känna detta, och jag vill verkligen inte bli kär igen. Men saknaden jag har har med känslor att göra för en annan person, någon. Och nej detta har inget med sex att göra. Bara närheten. Att ha någon nära, och känna sig tryggaste i världen, och vill för alltid stanna i hans famn. Den känslan saknar jag. Men för att få detta, ingår känslor, jag vill inte ha de för någon. Dessutom, jag orkar inte med killar överhuvutaget, de är så jobbiga. De har bara en sak i huvut, sex. Och de gör vad som helst för detta. Leker med allas känslor... Men nej, jag vill inte. Duger jag inte för nå annat än sex, glöm mig!! Jag vet att jag skojar mycket om sex, men de betyder inte att jag vill ha de. Mer tvärt om. Jag skojar om de för att de är jobbigt för mig, efter allt jag har vart med om. Så för att inte bryta ihop, gömmer jag mig i skratten. Har lärt mig att de är bättre så. Men killar de bryr sig inte, de vill ha endå. Och inge annat.... Och allt jag egentligen vill ha är närhet, utan sex, tryggheten.... Men de är bara att fortsätta drömma, fast jag inte vill.. Så får försöka att inte få känslor... Bye..

Dra åt skogen!

Jag förstår ingenting. Jag orkar inget mer med kärleken. Jag orkar inte få känslor för någon, de slutar endå med att allt inom mig slits ur och jag gråter... Jag vill aldrig mer få känslor för någon, men jag vet att de kommer att hända förr ele senare, och de skrämmer mig oerhört! Jag börjar fundera nu om jag bara ska börja bli en iskall tjej, ibte visa känslor alls, och dirr jag känner nå låsa de inom mig. De slutar endå illa..
- Fuck kärleken, känslor!!!

Ariel Johansson

Bidde lite lek med henne idag (: Fast hon får ju komma ut och leka minst en gång om dagen. Hon är ju bara bebis än, så hon fr vara ute max i en timme, men när hon har bitt äldre blir de mycket längre. Och te sommaren ska hon ju få följa med ut med hela familjen (jag, Fievel och Stiina)... Hihi. Men här kommer iaf bilderna jag tog idag när vi busade, hon var ut en tid innan jag tog bilderna, men sen lekte vi inne i hennes bur (: