:love: The Big B is back! :D

De första jag vill skriva idag är om Bells, jag och Bells... De var så att jag träffa henne på Mora för någon dag sen, oh jag ville prata, men hon vände ryggen te, oh typ inte mer vilja se mig längre... Jag har gråtit, tårar har runnit ner för min kind om natten, men jag har även gråtit om dagen, men inga tårar då på kinden utan inom mig. Och mitt hjärta har skrikit, som fn... Men iaf... Så igår kvåll, ele tisddags kväll iaf, så fick jag ett mejl av henne, hon hörde av sig! När jag såg att hon bara hade skickat, bidde jag glad. Läse vad hon skrev... all,tså just denna stund, jag kan inte förklara känslan med ord, men de var en bra känsla.... Hon bad om ursäkt och att hon hade gjort fel. Oh att hon älskar mig! Jag bidde så glad... Så japp, jag och Bella är nu vänner igen... Och jag vill aldrig mer vara med om detta! För denna tid gjorde verkligen ont, i bårde kropp oh själ... Men nu är vi vänner, så japp, The Big B is back! :) :D ....................................... Damn också, nu kan man varken lägga in bilder ele göra ett sånt dära sträck i inlägget! Jag använder datorn just nu, just pga, att de inte blir någon ny rad (när jag vill) när jag använder min mobil.. Alltså vad håller på att hända med Blogg, ele de kanske är bara min, men endå... Ursch... Aja så länge man kan skriva.... Mina senaste dagar har inte vart mycket hela tiden. Men haft lite att göra... Tisdags, var jag med Malin, och vi var ner på Mora, jag hadlade Badbyxor, pussel och skor (vill visa bilder, men fn kan ju inte!)... Malin köpte strumpor te sitt barn :) Onsdagen, jo de är idag, fas klockan är efer tolv, men har inte somnat ännu :P hahah... Men idag har jag inte gjort mycket, träffa Liinda på morgonen. Men sen har jag vart med Fievel, vi har vart ute och lekt, och tränat lite, fast de har vi nu börjat med mer och mer igen, för nu är de ju vår :) ... Men men, inge mer nu... Hoppas detta inlägg ser någorlunda okej ut... (kolla inlägget nu, oh nope, inge bättre alls fast jag har datorn, så de får nog bli mobilen. Där funkar iaf dessutom alla bokstäver, oh sånt..)

Kärlek!?

Mm precis kärlek, ibland frågar jag "vem kom på den dumma leken?" Oh ibland känner jag att jag inte vill ha nå med den att göra. Men går de, att ge upp kärleken? Hur ska man kunna ha någon när de endå slutar illa, ibland (oftast) riktigt illa ;( ... Dessutom jag har kommit tebaka te de stadiet då ingen kan röra mig, hatar de! Jävla Jimmy!!! .... Jag vill kunna oh vill hitta, men känner att de kanske inte är värt, är de? För hur mycket mer smärta oh slag kommer jag att klara av illamående de går riktigt illa?... Fn va arg jag blir. Oh ledsen..... Mattias sov hos mig, denna vecka två grr, mys? Ja de hade de om han hade fått tagit på mig. Sist börja tårarna komma, vill ju att han ska kunna finnas nära (ne inte sex) utan nära. Men inte ens de går, oh de gör ont. Jag litar dessutom på Mattias, men endå går de inte, oh de gör ont ;( oh jag blir hela tiden sur på mig själv! Fy fan!! Så varför ens försöka, varför inte bara ge upp? ;(

Djupa tankar...

Hej mina blogg läsare :-) Kvällens diskussion är detta med tecken, du vet små ele stora i livet. Kan va bra kan vara dåliga, man vet aldrig. Men ska man alltid följa dom? Hm.... Och hur vet man när man får ett tecken? .... Omg! Jag skulle gärna vilja ha ett tecken för kärleken faktiskt, för mig just nu känns de som om jag har givit upp. Oh de kan ju inte vara bra ele? Men vad ska jag göra? Jag börjar liksom känna att kärleken för mig är aldrig riktigt kärlek. Oh de suger. Oh varje gång de blir slut ramlar jag djupare ner i hålet. ... Men liksom alla tecken jag får för en kille är bara dåliga. De suger! Oh ne detta var deprimerande! Fy mig!!.... .... Oh blir irriterad av att man ej kan göra en ny rad i denna blogg! Men men... ... - hugs and kisses // Bees :love: