Videon ute nu:

http://www.youtube.com/watch?v=JgkY9WejJu4 - Min film te min hundFievel :)


Idag var de ju plugg då. Fick veta mina betyg idag, VG i de flästa :D
Sen var de media Bidde klar med dvd omslaget och fram och baksidan :) Men bränna de hann jag inte. Men får den brännd när ja kommer te media på Onsdag Davorin skulle fixa bränningen :)

Efter plugget var jag med mamsen. Och vi handla mat te vaparna och kattsand te Stina. Sen skulle jg vecko handla, men jag orka inte.... Jag var ut med Fievel lite efter sju, han var nödig. Men när vi kom in råkade jag somna, och vaknade nu! Jag var trött - japp japp... Kunna ej sova i natt....

Men men, sms:ar nu med min sötnos - han gillar jag mycket, hihi :love:

Två dagar kvar te dagen jag längtar efter!

Ha de.

Min vecka:

Måndag: Minns inte vad jag jorde ;P

Tisdag: Umgicks jag med Rebecca :) Och sen kom Thommy. Dock gjorde vi inte så mycket, pga. Mora säger allt ;P en vi pratade och sånt. Jag och Thommy kolla sen på film och softade.... Och så åkte Fievel hem te mina päron. Pappa hämtade Fievel vid halv fyra... Sen var de inte så mycket mer denna dag...

Onsdag: 08:00 kom Bosse och Eva, vi skulle då åka te Stockholm. Så de hämta mig och Bulan först. Sen Bella och Dhalfors, sist Monika. Sen drog vi oss teStockholm :) Dock åkte vi e väg i Falun om jag får kalla kårar av. Så fick lite panik. Men de gick bra...När vi va framme efter ca sex timmar, skriev vi in oss på hotellet. Sen gjore alla i oårdnng sig. Sen bidde de mat - Pizza, mumma! Och så åkte vi tunnelbanna, sen båt te Grönan :D Dock började de ösregna, jag och Bella blev genom våta. Så vi drog oss te-baka med Monika och hennes dotter som bor i Stockholm. Vi tog oss till Åhlens city, elr va de hette. Och gick där ett tag (Bulan var också med) Men sn åkt vi te-baka te hotellet. Köpte oss lite mat. Sen somnade jag ;P Ja vaknade sen igen och då var jag och Bella vakna ett bra tag, te halv fem å morgonen...

Torsdag: Vi vaknade någon gång, vid nio eller så, mins ej. Jag vaknade sist av alla (så klart). Men då skulle vi äta fukost, packa och skriva ut oss från hotellet. Senåkte vi ner te city, och gick p drottnings gatan och gamla stan. Sen åkte vi också till Gallerian (vart nu den låg :P). Jag hittar inte i Stockholm iaf xD Men tjug i fyra åkte vi mot Mora... Stana i Avsta (tror jag det var) och åt sveriges godaste pizza :) Sen kte vi hem... Väl hemma fick jg en schock! Fievel skulle inte komma hem förens nästa dag. Men han mötte mig vid dörren denna dag! :D Så mamma var hemma hos mig, och skulle sova över :D

Fredag: Städa jag och mamma, okej mest mamma :P Jag var super dupser tröt efter student-resan... Men när Alva och pappa kom så åkte dom hem. Och Thommy komhem te mig,och vi såg film :) Just de, jag fick te-bka mina kläder polisen har haft i mer än ett år :P

Lördag: Detta va en helt underbar dag! Först ar jag och familjen (undarna var också med) te Medeltids Marnaden i Leksand ett litet tag. Sen åkte vi te Borlänge. Åt som vanligt å Burger King. Sen var vi te Bil Tema. Och där träffade jag på Robin och Baloo. Jag följde med dom te Tom, jag har äntligen fått träffat Tom! Fievel vr också med. Vi satt ett bra tag vid Tom´s hus och Fievel fick leka lite med Toms sysers hund :) Sen eter ett tag så frös vi så vi gick till stationen och sattdär, tills min familj kom.När de kom ville jag inte åka. De kändes så ledsamt :/ ... Väl hemma ville jag bar te-baka, men kunna ej... Men jag somnade dirr jag lade mig, de är inte vanligt, men skönt var det :)

Söndag: De är idag.. Och ja vaknade åtta frst för att Fievel behöver ut. Sen gv jag han mat, oc nio lade ag mig igen. Vaknade tolv, oh Micke kom hitför en vilstund. Micke är mammas barn kompis :) ch så har jag pratat med Tom :) Och jag ill te Borlänge igen ! De suger här i Mora!!!! Men ja, sen idag kommer jag bra tråka. Thommy kanske komme hit... Sen ska jag på Ica och köpa Mangoraja :D Mumma!!

Sist med inte minst:
Längtar te Ondag/Torsag!!!

Ha de :love:

Två dagar kvar :D

Nu är de två dagar kvar te student-resan, och jag längtar....

Och efter den resan, på fredagen kommer Tom hem te Borlänge. Fick veta de imårrse. Och oj va glad jag bidde. Okej, han ringde halv åtta på morgonen, jag var ny vaken, oh mycket trött :P Så jag visste inte riktigt senare om jag hade drömt eller om de var verklighet.. Så försökte få tag på Tom, men han svara aldrig. Men fick veta sen av Robin att jag hade hört rätt, och de var ingen dröm. Och damn va glad jag blev!

Denna vecka kommer att vara toppen, ingen skola, komma bort från Mora en natt, och Tom flyttar te-baka :D Och kankse ser han i helgen :love:

Fast en tråkig sak, kommer sakna Fievel, han åker hem te mina päron imorgon, och kommer hem på fredag. Och så kommer jag vara borta från Stiina, Dumle och Råttatuiie också - kommer sakna dom sjukt!

Men oj va jag längtar te man får träffa killen man har pratat med sjukt länge, om sååå mycket :)


Ska se mer film nu, och äta chips och dippa :D - Ha de.


Fievel hade varit ute och lekt i regnet :P


Fievel och Stina kommer nu överrens mycket bra :)