I´m The Shiit !

Jo då åker man till Sveg imorrn, älsklingen väntar :P :D Hihi.
Och de betyder att jag ska packa idag. Och de ska jag snart. Och sen handla lite till bussresan :)

Men innan detta, så har jag varit i skolan idag :)
Efter skolan träffa jag Emma, och vi har börjat bivi bra vänner nu :) De börja med bråk för ett tag sen, men nu när vi har pratat och umgåts, så är vi bra vänner, och de tycker jag om :D

Men sen satte jag mig här, och logga direkt in på MSN, och bidde gla´Älsklingen är inne ! :D :D :D
Så nu chattar jag med honom.. Men ska snart börja med packningen :)

Och måste komma ihåg handduk :D Hihi <3


Ha de..
Beaa.

Pelle: Puss puss. Imorrn blir de riktigt pusskalas, och jag ska hålla om dig länge :D <3<3<3

OjOj!

Nu var de ett tag sen jag skrev här (om jag minns rätt xD)

Men ja, de är 2 dagar kvar, 2 dagarkvar tills man får träffa Älsklingen !! <3<3


Idag är man hemma från skolan, som igår, jag har åkt på någe skit.. Att min mage aldrig ger sig!!
Men de blir skola för mig imorrn :D

Inge mer nu att skriva.. ska försöka sova nu igen.. Vakna tidigare idag av marddrömm, om olyckan, jag hatar det!! Men om jag ej kan somna, ringer jag nog älsklingen å se om han kan prata :)

Ha de.
Beaa.

Pelle: Tack för sms vid fyra inatt (elr ja imorrse). Du är bara sååå söt!! Älskar DIIIG!!! <3<3<3<3