Sommaren är verkligen här! :bigeyes:

Japp sommaren har tydligen kommer, och den kom helt plötsligt, ärligt ;P Och de är sjukt varmt. Sitter just nu med underkläder vid TV:n och fort. varmt! Damn! ;P

Min dag idag har vart, ja varm, men också rolig :) Har träffat mamma idag, vi var te skohuset och jag köpte mig nya skor, sommar skor, och kasta mina gammla som var 4år, gonna miss them ;( ;P Men har nu ett par nya, och är nöjd med dom, they are so hot!! :P ha... Sen var vi in på Cubus, men de var typ fem minuter, kanske, sen ville jag ut, pga värmen, så varmt att jag höll på att flippa. Men mamma bjöd mig då på en kall glass, och de hjälpte :) Nej glass är inte "bara" för barn! ;P Men sen var vi hem te mig igen, ut med hundarna och sen åkte vi upp te Noret. Och på Arken zoo köpte jag en present te Fievel, ett underlägg för mat och vatten skål, sjukt söt, de är Me & You -märke :P Och på Dollars kopte jag godis te stina, och skit påsar te Fievel (japp den hunden kan skita :P ) och köpte en "ritbok" te mig sälv. Sen åt jag och mamma pizza, mumma ! :love: ... Efter pizzan drog vi te systemet, party på lördag :) :P hihi... Men sen bidde de inte så mycket mer, men gissa om jag var trött! 
Efter ett litet tag att mamma hade åkt kom MickeMicke, första gången te mig :P De var mycket trevligt, och äntligen kom han hit, väntat sen jag flytta hit, och de är typ fyra år sen :) Hihi...

Men sen har inte jag gjort så mycket mer, tatt de lugnt, och suttit här halv naken och tittat på O.C ... Och prata med Cris när jag var ut med Fievek :P hihi...

Vart hart jag tagit ivägen :question:

Vad är de för dag idag... hm.. Onsdag, ele? ... Ha, japp :P
Men du innan jag nerättar om min dag idag, min onsdag, så vill jag bara berätta en sak om min dag igår, tisdag :)
Först var jag och Thomas te MUM, de var en intressant dag där :P el ja, en timme och tretio minuter, men men. Jag och Thomas var dit, jaaa som ett par, aw, vet va du tänker, läskigt va (jag vet att de är, ele hur Linus :P ) Men men. Vi var dit, för jag behövde prata om en privat sak. Och Thomas var med som stöd för mig, han är en sån god vän! :love: Och ja, vi är bara vänner, ele mer än de, vi är som syskon, vi delar allt tesammans, och har alltid kul. Jo han är en av Hattgangsters :P ... Men nog om MUM... 
Efter de bidde de bio med Malin, vid halv nio, Dark Shadow (stavas de så? :P ) Den var faktiskt bra, man kan blanda vampyrer med komedi, iaf när Depp är med :P ha! :) Och så var de så att vi hade hela bion för oss själva (utom de som jobba där då).. De va trevligt, faktiskt, man tror de ska då bli tråkigt. Men helt annorlunda, tank själv. Slippa en massa fjortisar, barn som skriker, och pojkar som tror de är så coola när dom kastar saker överallt... Så japp, bion för sig själv är en dröm! :) hihi...

Men ja, nu tebaka te idag, onsdag.. Jag har vart med Thomas ett litet tag idag, inget spess, mer än att vi var vid wasa/glass-stugan :P Träffade då osso jag tror de var Filles pappa :P .. Men också så var Nadja där (Fievels girlfriend) hihi. Men Thomas och jag skulle ner och sola, ele ja, thomas kom fram med badning, då! :P Men ja, de bidde inge av de, vi gick hem :P ha....

Men sen har jag bara tatt de lugnt. Och nu kanske förklaringen te min "Rubrik"....

Ja, ikväll har jag känt mig "loost". Alltså känner inte mig som Beaa, asså mig själv.. De är riktigt kreeeapy! Jag har inte haft de så här sen jag var "Bea Demonen", tiden efter idioten jag hade 07-08, japp ett år... Men de är inte riktigt så heller, för jag känner inte mig dirr som en demon mer, utan mer försunnen, och börtglömd... Asså de är sjukt svårt att förklara med ord, tro mig, jag försöker ;( ... Men men, japp jag känner inte som mig själv ikväll. Helt försvunnen.
Ska nog lägga mig nu, och hoppas på att känslan försvinner imorgon när jag vaknar...
Ha de...

Saknar din famn ;( ...

Hej... varför börjar man alltid med ett "hej, hello, hejsan" i ett inlägg... Man skriver ju inget brev, är de inte så man börjar i ett brev, och ett "hej då, MVH // ..., puss och kram" på slutet ? :guestion: :P


Aja, de bar de... Undra vad man ska skriva i detta inlägg då, du tycker säkert jag borde förklara min "Rubrik", kan förklara, men vill ej skriva ut namn, pga, vill inte bli sårad mer. Så håller de mer inom mig... Men vet inte riktigt vad jag ska skriva, för han kommer säkert att förstå... Kanske inte så farligt, men är rädd. Han vet att jag gillar honom, japp, men saknar famnen hans och sånt, vet han inte riktigt om... Inte heller att jag saknar när han pratar med mig, ele ser på mig ele ger mig komplimanger.. Saknar mest att umgås med honom. Han är verkligen en spess person för mig. Han kan få mig att le hur svart de än ser ut...

Är så rädd, så rädd... ;( att mista ele bli sårad, och de slutar ju alltid så...
Men vill ha han vid min sida, dela allt med honom, bästa vän + mer ;) hihi... Men men drömmar, de är drömmar, därför heter de drömmar....