A Onderfull Day.

Här är min dag idag:

  • kom upp 08:10, okej, lade mig i tid, men var lite seg imorrse :P
    drog till skolan 08:55.
  • Kom fram till skolan, ca 08:03, fast endå var jag först :P
    Då hade vi till lunch, Media Film, oh du som följt min blogg vet va de betyder... Japp, filmning till min nya musikvideo :D Så ja, de gjorde vi, jag, Bella oh läraren Adders. Elr ja Anders tog kort, som jag bad han att göra xD oh Bella filma... Sen lade jag in filmen på datan, oh tittade, Bella va dutti, mycket :)TACK GUMMAN!
    Sen var de lunch, de va tråkigt... Inte mycket då.. Men efter lunch hade jag musik, träna då på låten. Men sen slutade jag - 13:15....
  • Oh du (igen) som följt min blogg vet att jag skulle klippa mig idag, just de, därför slutade jag tidigare... 
    Drog först hem, en snabbis, oh sen till frissan, oh fixade håret.. Snyggt bidde de D (bild finns i detta inlägg).
  • EFter klippningen gjorde jag ej mycket mer. Beställde pizza, käka. Trodde älsklingen skulle se min nya frisyr, men de bidde ej så. Men jag skicka bild :) Oh vi kanske ses imorrn :) Men ja, inge mer idag....

     

     


Min dag imorrn, de jag nu vet:

  • Plugget, 09:00 till 14:00. Onsdag - simmning.
  • Efter plugget, hem, oh troligtvis träffa älsklingen :) <3

Lite troligtvis jag gör i helgen, jag vet nu:

  • Vara med älsklingen.
  • Dra till Borlänge, oh köpa skor.
    Hoppas detta blir, iaf träffa älsklingen, de är de viktigaste :D <333

De va de. Ha de.

Ny färg på håret bidde idag :)

Ska nog börja denna dag från början:

  • Vaknade idag klockan 07:30, jo då, lade mig i tid igår :) Oh pigg var jag, elr ja, seg är man alltid :P Sen 08:10 gjorde jag mig iordning, för plugget. Oh 08:45 drog jag (med mopeden) till plugget.
  • I plugget hade jag Media Tidning först, oh då var jag oh Sazzy ut oh fotade lite i skogen (hånåkni). Sen var de svenska, oh jag höll på med den förbannade mopilen jag sen ska redovisa. Oh sen på lunchen fotade jag när vi var ut, jag, bella, dahlfors, robin oh Steffe, på en egen promenad runt skolan xD oh efter de var de media prodition...
  • 13:30, slutade ju jag idag, inte 14:00 :P 
    Oh då kom jag hem oh satte mig vid datan ett tag.
    Sen gick jag ner på stan oh lämnade två böcker på biblan som jag lånat, oh sen beställde jag klipptid. Oh så handlade jag.
  • Sen var jag hem oh satte mig ett tag vid datan igen. Men sen fick jag lust att färga håret idag (tänkte efter klippningen imorrn) men jag köpte två askar, men hade i en. Får se hur jag gör med den andra.
  • Efter de så har jag suttit här oh tatt de lugnt.

De var min dag idag, oh där kom de med, att jag färgat mitt hår (blont, bild finns med här).
Oh de som händer imorrn, som jag vet nu:

  • Plugget 09:00 till 13:30 (klippning 14:00 ju).
  • 14:00 klippning.
  • Efter klippningen, hem oh ta de lugnt.
  • Laga mat: köttbullar med makaroner, mumma :)
  • sen har jag ingen aning :P

Nå väl de va de.

Ha de.

Joho Du.

Hej, elr ja, God morgon :)

Jo jag somnade tidigt igår, kolla dock aldrig klockan. Men de va iaf före tolv....
Oh jag har precis vaknat, dutti jag är :D

Oh 08:00 ska jag upp oh göra mig klar, oh sen dra till skolan 08:40...


Nu har jag inge mer att skriva.. Lite trött är jag ännu, men så är de för alla ju :P
Elr iaf för mig, är jag alltid seg hur jag än vaknar... :P


Ha en bra dag <3