Happy New Year!

Jo då, nu är de  nyär idag då..
Och förr sa man att de som hände denna dag, skulle ske sen över året. Så om man har en trevlig dag får man ett trevligt år.. Jo du förstår...
Jösses, då kommer jag få ett tråkigt år, men de har jag svårt att tro.. Skulle jag få ett tråkigt år för? xD
Men ja, min dag idag kommer ej vara så mycket. Jag ska vara hemma med mina bebbar nu, för jag vet ej hur Iffrit reagerar för smällarna ikväll. Jag vet från förra året hur Stina reagerar Hon är inte så rädd, hon ligger å sover xD

Men ja, Alex Thure kanske kommer, å de kanske tar med nån Robin xD
Och sen ska jag nog ta en liten svag drinck absolut Vanilj. Fick små flaskor av LillPeter igår, med fem olika smaker.. Ska noh pova en liten vanilj, med cola :P

Men sen ska jag ta en dusch snart, de ska bli skönt. Och pyssla om mina djur..

Och jag längtar till söndaa, då åker jag iväg. 
Och sen längta till nesta vecka efter lasbilåkningen, då ska jag köpa min hjälm, å åka till mammi å pappi, och fä åka skoter :D
Och sen till den 14:de januari, då kommer mattias hem, och till mig :D Längtar!

Jag vill nu skriva en sak till Mattias :) Hihi...

Du är den bästa kompisen man kan ha. Den bästa!
Jag älskar dig, min vän, till 100 procent.
Och jag är oehört glad att vi träffades <3
Men nu är du i skåne och jobbar, fixar lite pengar :P
Och jag vill att du ska veta, jag saknar dig så mycket
Dr käns för mig som om du har vart borta i en månad, fast de är fyra dagar.
Åh, Mattias, längtar tills du kommer tillbaka.
Då ska jag krama dig hårt, och inte släppa dig på ett tag <3<3<3



Ja de va de, för just nu denna dag...

Ha de.
Pussa.
BeJoo.

A Cinderella Story !

Den filmen börja just nu, och verkar bra. Ja Hillery Duff är ju med, min idol :D

Men ja idag har jag fsaktiskt gjort någe :)

Jag har vart med LillPeter, och vi åkte lite bil, han köpte fyrvärkerier och gick på systemet :P
Men jag säger bara detta, jag vill mycket gärna inte gå ut mer, först är de svin kallt och snö, andra de är sjukt mycket folk..

Så imorgon blir de en hemma dag, jo på NyÅr, jag har min katt å min råtta, så så ensamt blir de inte :)


Men nå lite fre4aky idag alltså!
Mathe ringde mig och fråga saker.. och sen Camilla..
Mern fick sen veta varför camilla ringde mig å lät konstigt, hon hade ringt Mattias ("min" mattias) innan. Och där hade hon fått en stor diss, haha :P

Men ja, min dag imorrn, på nyår, blir att sitta hemma och mysa med mina bebbar :)
Och så kommer kanske alex och Thure till mig e snabbis.

Jo just ja, de va hit idag, elr ja ikväll med, Alex å Thure.. De va oehört kul å trevligt :)


Men ja, jag saknar Mattias oehört han kommer hem om fjorton dagar, men de känns redan sxom om han har vart borta flera än tre... Mattias, saknar dig!



Ha de.
Pussa.
BeJoo.

Tråkigt + Tråkigt = DöTrist!

Min dag idag har vart hur tråkig som helst.. Och jo jag vet att jag skrev i den tidigare att per skulle komma, å ja TobBisen... men Per hörde aldrig av sig, fast jag försökte ringa å skit.. men tillslut fick jag ett svar på ett sms, att han inte hade nån bil.. och sen att han var ledsen för de.. men nu pratar han inte med mig.. fan jag skulle ha åkt till mammi å pappi igen i söndaas, om jag bara visste detta.. och TobBisen, ja, de vet man ju.. han kommer bara på sina "beställningar" elr va man ska kalla de.. men men...

Så min dag börja med att fixa saker för att Per skulle komma.
Men dagen gick senare bara ut på att sitta/ligga i soffan och se på tråkig tv...
Och jag var ju å skulle köpa en hjälm, ska snart åka skoter ju, med SnyggePer, jo han är en kille man kan lita på att man får ses, fast han inte säger de :)... Men tyvärr så kunna jag ej köpa hjälmen nu, utan de beställde, så jag får köpa sen :)
Men ja, sen fortsatte dagen vid tv:n.. fast jag prata med LillPeter oxå idag, vill ju ha nå å göra på Nyår, och han å jag har ej träffats på sjukt länge! Så ja, vi ska ses imorrn :) och sen prata jag med jimmy, och han kom å hälsa på en snabbis, Kort historia om Jimmy:
Han är en kille som jag träffa sommaren 2004, alltså när jag var 14 år.. De är en liten rolig historia faktiskt.. vi lärde ej känna varandra via nätet elr nå vänner elr föräldrarna, tyvärr.. utan på ett udda vis xD så här va de:
Sommaren 2004, då var jag mycket med en tej som heter Sabina, jag kallar henne för Cicci, och vi är sjukt lika varandra.. men men.. vi skulle iaf sova i tält, och så gick de tre killar förbi, och jag tycke de va tre killar från min klass, så jag ropade lite till dom, och de kom. Men såg sen att de va tre fulla okännda killar.. Cicci, som bor egentligen i Stockholm är van vid att killar kan vara farlig. Men jag som kommer från en mycket mindre stad kan ej tro de, så jag bjöd in dom, men Cicci tyckte ej om de.. Men så visade de sig att killarna va mycket trevliga.. Helst Jimmyö. och sen den dagen har vi träffats och umgåts, fast mer förr, vi tappa kontakten ett tag, och fick tillbaka den och tappa den, ja så höll de på. Men vi hittar alltid varandra på nå vis.. vissa gånger på stan.. vissa gånger på en raggar träff, och vissa gånger via vänner..
 
Men a, de va Jimmy de, en helt underbar vän, och som kom hit i dag och såg till att jag mådde bra xD

Men när han drog fick jag tråkigt igen.. och jag börja fundera om man inte kan dö av tråkighet.. men de hoppas jag inte... 

Jo sen har jag ju sms:at med syrran Jenny från skåne :) Hihi, de va iaf trevligt :)

Å jo en sak som var de bästa av de bästa.. Mattias ringde mig, och vi pratade i 27 minuter, om man ska vara exakt :) Hihi.. Åh guud va jag saknar Mattias.. (ne gud finns ej, tror ni.. men jag brukar kalla Mattias gud, "åh gud" haha).. Men ja, jag saknar honom oehört sjukt mycket mycket mycket! Han kommer hem om femton dagar, elr ja nu är kl efter tolv så nu är de fjorton dagar kvar.. men tiden går så sakta utan han...

Men men.. vad som händer imorrn, ja jag ska vara med LillPeter, som oxå är en liten rolig historia hur jag träffa, men de tar jag inte nu... Okej då, en mycket snabb en, min katt tjatar här... LillPeter:
Jag va väll ca femton år elr fjorton, då han va mycket med min mamma. Jag minns att vi sågs första gången när vi flytta en gång. Fast vi prata aldrig då. Men så va han mycket hos oss, han va/är ju vän med min mamma. Men konstigt så prata vi ej med varandra först flera månader efter att vi har sett varandra flera gånger. Men så inflyttningsfesten vi hade den sommaren, så börja vi prata. Men lite bål och cider så xD och sen den dagen har vi oxå vart med varandra. Och nu är de lite mer än mamma.. 
Men ja, de va kort om han xD 
Jag har märkt att vännerna jag har kvar som längst träffar jag på ett mystiskt vis xD haha..

Men men, mer imorrn, ja de blir väll tråkigt, om inte peter vill åka till väsa å lämna av mig xD alltså till mammi å pappi, men vet ej om jag ens orkar de.. så tråkigt så jag inte orkar nå just nu. Hoppas de blir bättre imorrn när jag har nått att göra :)


Ha de.
Pussa.
BeJoo.