W.I.T.C.H

Hej, nu har man sett hela serien W.I.T.C.H. Nej nu skrev jag inte efter varje säsong, de va jobbigt, hade dessutom inte så mycket att skriva (x Men skriver nu ist när jag sett hela serien... Så nu har jag då sett W.I.T.C.H, och som sagt gillar serien, den är spännande och jag gillar ritningen. Men önska de var någon säsong till. För i sista avsnittet i sista säsongen får man känslan att de kommer någon mer. Men de verkar inte som de (x men men... Om man tycker om en serie om magi och typ krig, kallar man de krig? Typ kanske (x men en serie för de som tycker om magi och action :P 
Men nu blir de att fortsätta, blir att byta mapp dessutom - Fievels och har en serie i den mappen - Dog Wisper, meningen med denna serie var att jag skulle se och få rpd så Fievel kan få en bra liv, och vi får lite att tänka på. Dessutom tycker Fievel om att titta, och hundar förstår mer än va man tror :P Men tyvärr har jag bara en säsong, den första, kom inte längre än så förut :P Märkte liksom att jag kunna få hjälp av en annan + läsning :P dessutom i denna serie är de mer om dom hundar som har gått för långt. Och Fievel är inte ens i närheten av det (x

Sjuk - inte Kul

Hej mina blogg-läsare, vet att jag inte har skrivit på ett tag, utom de "vad Beaa tycker om serien". Men tar och skriver ett inlägg nu. Fast vad ska jag skruva om, mina dagar har inte vart så bra och vart sjuk på detta också "/ De är en sak jag kom och tänka på, när man var yngre och gick i plugget önska man typ inget mer (förutom lov) att man blev sjuk så man slapp skolan och typ om man skulle ha prov. Men vad ska man ha för mening att bli sjuk nu? Slippa jobbet, hm, jag jobbar ju inte just nu heller, jag är sjukskriven redan pga min sömn och andra orsaker jag ej vill prata om... Så vad är de för mening att bli sjuk nu när jag endå är nere redan innan - blä! Men men glad att jag inte blev sjuk då jag och Lill-Peter ska till Finland (Vi ska dessutom se något som jag var till när jag var liten och sen dess velat åka dit igen - Sea Lite) . Men också, skulle till Baloo i helgen, men samma dag blev jag sjuk - de sög ju! Men min mamma kom hem till mig. Men de va inte direkt "dans på rosor" . Jag har fortfarande saker inom mig som jag vill prata med henne om. Men de värkar inte som om hon vill. Ele hon vill mer "de var då, nu är nu" ele så... Men men... Orkar inte skriva mycket mer. Har börjat fått huvudvärk (igen) . Prata nyss med Baloo i mobilen så får huvudvärk av mobilen också... Men men... VILL BLI FRISK IGEN! Men men ska se på W.I.T.C.H nu, har kommit till säsong 1 avsnitt 8 - Ambush at Torus Filney.. Ha de. 

Kim Possible season 2

Då har man sett andra säsongen, och den sista jag har (just nu). Baloo har ordnat alla säsonger, hoppades på att kunna se dom direkt efter, men jag blev sjuk samma dag som jag skulle åka "/ de sög verkligen - ja! Men vill verkligen se resten av Kim, Ron och Rufus (: Baloo skvallra dessutom att Kim och Ron blir tillsammans i trean :P Men Kim Possible är en serie som jag tycker är bra, en riktig Disney serie (: Fast kanske inte så populära bland de flesta. Men för mig är den toppen (:
Nu blir de den sista serien i mappen Disney - W.I.T.C.H, serien är inte direkt den bästa, men jag tycker den är bra och spännande. Fast såg denna innan jag såg Kim-serien för någon vecka sen (x men men. Ska ju gå igenom alla mina mappar och serier (x