Hej :)

Idag har jag inte gjort så värst mycket, förutom de vandliga.
Handla med mammi..

Men så inatt nu sover mammi å pappi hos mig.. för de va ut å åt mat med vänner tidigare i kväll :) så de fick sova över här :) Hihi..

Sen har jag såklart pratat med Pelle :D Hihi, som varje dag.

Och sen nå som inget förr, jag har fixat en egen sida till mina låttexter. Den jag har skrivit in nu är en till Pelle, så Pelle, gå inte in å läs nu, för de är texten till din låt ;) Hihi <3<3<3

Inge mer nu att tillägga...

Ha de.
Beaa.

Ny Blogg !

Jo jag skaffa en ny blogg idag. Orsak:
Jag vill inte att alla ska läsa min blogg. Bara de närmast mig:
Mina bästa vänner.
Min älskling PellePonken.
Och min familj.

Men märkte att de va andra som va in på min förra å läste, och de va drygt.

Så här är min nya blogg då :)

Och min dag idag då:

Har städat idag, Beaa är duttig :)
och sen har jag suttit med Sudokon mycket, och läst en bok: Vargabröder 2..

Och just nu tittar jag på en film på kanal 6, American Pie the wedding :)

Och sen försöker jag att inte skjuta min katt! Hon har höglöpning nu, och de är sjuttsingen jobbigt. Hon skriker så jävla myckedt,m då jag ska sova, men när jag ska va vaken, då är hon tyst.. Gillar inte min katt just nu !!!


Men ja... nu har jag inte mycket mer...

Ha de
Beaa.

Pelle: Puss puss puss, på dig, i massor. Älskar dig <3<3<3

Trött som satangatan!

Hej, hej :)

Jo idag är man trött, men orka iaf va i skolan, å så länge jag klarar de är jag Happie -_-

Men nu när jag är hemma, är jag sjukt trött, och känner att min mage snart kommer ut, typ..

Inte bra detta..

Varför de är så här?

Svar:
Först, du kanske har läst två bloggen innan, de med PellePonken.. Mmm, just de..
Iaf, han ville inte reda ut detta, utan han ville bara sova. Okej förstår om han är trött, så jag biddee först ledsen över de. Men tänkte att han skulle vilja reda ut de idag..
Men iaf, jag kunna fn inte sova alltså! Jag låg i min säng, alldeles själv, bebbarna va ju hos min mammi å pappi :/
Och jag försökte konsentrera mig på korsord, och skit, men de gick inge bra alls :/
Tårarna bara kom hela tiden.. Å när jag försökte blunda, såg jag Pelle framför mig... 
Och de som va de hämska var:
Jag sdomna iaf tillslut, sita gången jag kolla på kl, var den halv sex, å mammi skulle komma med mina bebbar halv sju, så ja, jag somna iaf efter halv sex...
Och drömde:
Jag stod först i de tomma inget. Hörde nån som ropa mitt namn hela tiden.. Men jag såg inget alls. Och jag kännde mig så ensam å rädd, och frös gjorde jag med. Och jag kände mig naken, men jag hade kläder på mig.
Men mitt namn upprepades hela tiden, som eko i de tomma inget... Jag försökte ropa tillbaka: Här är jag. Men jag fick inte fram ett endaste ord... 
Men så plötsligen såg jag Pelle framför mig, och han log, och höll ut sina arma. Och jag trodde de va mig han vill ha i sin famn. Men jag jag sprang fram till honom, såg han inte mig, och så såg jag att en annan tjej kom fram.
Den känslan jag fick då, den va hämsk, hämskare än hämskast.. De gjorde så ont, att jag inte ens kunna gråta.. 
Jag föll ner på knä och höll händerna för ansiktet. Men Pelle verka inte veta att jag är där..
Men när jag titta upp sen, va jag nån stans jag ej vet vart riktigt, de såg ut som en bakgård elr nå..
Men kände att nå kröp på mig, å jag såg att de va en spindel, flera kom, å flera....

Och då kände jag oxå nå på mig på riktigt.. Jag skrek högt av rädsla, men titta sen upp, då satt mammi vid sängen och min rått bebbe tittade vettskrämt på mig.. Jag kramade hårt om honom, okej, inte ordagrant, han lever :)
Och så kom stina och pussa mig på handen...

Jag prata lite då med mammi, men sa sen att jag inte har sovit mycket, så hon åkte till skolan...

Sen ville jag somna om.. Men kunna inte.. Jag såg bara Pelle hela tiden, och kände den känslan..

Men stina lade sig då hos mig, och prata, elr ja, jamade. Och de va faktiskt inte störande jam, utan lugnande, som om hon ville visa att hon var där nu.. Och hon slicka mig på kinden.. 
Jag älskar min misse!
Sen klev jag upp, och öppnade burdärren till min rått bebbe...
(En sak till, han heter inte Ifriit mer, pappi, som jag trodde ej gilla kräket, som han kalla det, döpte om honom i helga, till Pomefrit, jag säger Pomme :P)...
Men ja, jag satte mig i soffan, och stina å Pomme sprang runt på soffan, och ja lekte xD


Sen åt jag frukost, jo vet, otroligt :)

Jag vart sugen på tea, och efter som jag vänta så gjorde jag fyra mackor xD

Och sen drog jag till skolan.. Va sjukt trött först, så vi tog de lugnt på första lektionen, Media-Tidning..
Men på svenskan orka jag lite mer. Och efter lunch innan sista lektionen kännde jag att mina sista krafter gick åt då..
Men jag stanna i skolan till halv fyra, för jag orka ej gå hem. Så vänta på att mammi sluta, så jag åkte med henne. Och då gjorde jag min läxa xD


Sen kom jag hem, å nu ska jag bara ta de lugnt, å försöka fixa min mage..


Just ja, jag trodde ju att Pelle skulle visa nå tecken idag.. Men han har inte de, än iaf...
Och jag har gått å vart orolig hela dagen.. hur länge ska jag orka detta :/




Hej då.
BeJoo.