Har vart upptagen.

Som du säkert vet har jag ju vart i Stockholm, jag kom hem i torsdags, men vart ganska mycket upptagen sen jag kom hem. Men jag berättar lite kort om vad jag har gjort i Stockholm. Jag minns inte dirr dagar ele tid, var där länge :P Men kan skriva lite vad vi har gjort:
Fotboll, vart med älsklingen när han har tränat små-killarna :) Och Fievel var också med, såklart, han älskar fotboll, och barn :) ... Men älsklingen började också spela fotboll, så jag var med honom varje träning och match, förutom en gång, innan jag åkte hem. 
Träffade också hans syrra, då hon fyllde år. Dock var de inte dirr kul dit vi var och åt. Men de var trevligt att träffa Cris syrra :)
Och så måndagen den 10:de firade jag och älsklingen våran 3 månaders dag :D Vi var ut och käka på en kina-resturang, och hade mys-pys. Köpte dessutom honom en present, jo innan denna dag var vi te Globen, och såg en sak där jag ville ge honom. En mugg som de stod "jag älskar dig" på och innuti står de som en dikt, och varje ord passar så bra, som at jag har skrivit de te honom. Men i resturangen fick jag också en av honom, ett brev, med en dikt i som han själv har skrivit. Och de är de finaste jag har fått av någon, sen jag fick min lillebror. Visste inte att de gick :P Dikten han skrev är sjukt din, och läser den varje gång jag ska sova/vakna ele när jag saknar honom. Han känns lite närmare då, och de tröstar mig :) :love:
Vi var te en kyrka också, fick veta när jag var där nere att Dumle dog. Så vi åke te en kyrka och jag tände ett ljus för honom, och Cris för sin kompis och mormor/morfar, ele om de va farfar. Men han tände ljus han med :)
Sen har vi vart te Globen några gånger te, jag köpte en fotboll te Fievel och hatt-gänget :P Och så fick Fievel en mindre boll av Cris :) Hihi...






Så, när jag kom hem, redan dagen efter jag kom hem fick jag mycket att göra. Träffade mamma, och vi var nere på Mora, och i Noret, kolla på en lägenhet, och lite sånt. Träffa dessutom en liten ny familje-medlem, träffa henne innan jag åkte te Stockholm också, och hon fanns kvar, så de är meningen att hon ska te oss :) Men berättar inge mer, du kommer få veta senare i veckan :P 
Men så igår, då var jag ut på krogen med Thomas + vänner, och träffa fler där :) Sjukt kul var de på krogen. Men när de hade stängt träffa jag en person, och de visade sig att han fort. är en knöl. Men men. Ska aldrig mer träffa honom, och de gör inte mig något :P 
Men sen idag, idag är de söndag, och då händer inget :P Så har tatt de lugnt bara... Har tittat på film: A Cindirella Story, Mean Girls 2 och just nu ser jag Twilight :P

Ha de... Och tyvärr, bidde ej så mycket bilder med kameran denna gång, mer med mobilen, men du kan ju se dom på BDB ele FB :P

Verkligen kär!

Ligger just nu bredvid älsklingen, jo han sover :P Han är super söt när han sover, ok, de är han alltid ;) hihi. Jag älskar verkligen denna kille, riktigt riktigt mycket! De finns inga riktiga ord för exakt hur mycket. Oh ord räcker inte te hur jag känner för honom. Men han är verkligen en helt fantastisk kille, oh de betyder att han ser mig, gillar mig. Trodde aldrig... Liksom har alltid hör vänner/familj säga "de finns bättre killar där ute" , fick alltid höra detta när jag vart med svin. Men ärligt jag trodde aldrig på det. Inte för mig, liksom. För mig kändes de som att jag hade gjort nå för att förtjäna svin. Men så kom Cris, oh varje dag känner jag mig älskad oh omtyckt av honom. Att jag verkligen är speciell, oh är värld så mycket vackert. De hål, oh blåmärken som jag alltid burit med mig har börjat svalna/försvinna, aldrig har jag vart med om de, ele ens trott att de fanns någon som Cris. Varje kväll jag ska sova, tackar jag någon, jag tror inte riktigt.på Gud, men tror på att någon finns där oh hjälper på vägen, oh varje morgon tackar jag också. Jag är verkligen en lycklig lottad tjej. Äntligen jag, liksom :) Tack Cris, min käraste, för varje dag med dig, oh allt du gör för mig. Önska jag kunna göra mer än säga tack, men hoppas du förstår att varje dag jag försöker visa de för dig :love: Du är min prins som räddaif från de onda...

Fotboll.

Hej, mm, ett tag sen jag skrev :P ... Japp, jag är fortfarande i Stockholm hos älsklingen :) Kommer hem torsdagen den 27 september. ... Har de asa bra här, oh de är skönt att vara nära älsklingen ;) Saknar mina vänner oh Stiina, de gör jag. Men skönt att va ifrån Mora + där jag bor.. Men men.. Ikväll blir de fotboll, älsk har börja spela, igen efter några år, han är riktigt dutti! Kul att se faktiskt :) :love: ... Förra måndagen fura vi 3 månader, tänka sig, 3 månader sen de bidde han oh jag, 3månader sen jag såg honom för 1:a gången. Japp, tiden går fort.. Vår dag firade vi denna gång ute på en restaurang, China restaurang :) Älsklingen fick dessutom en present av mig, en mugg som de står "jag älskar dig" på, oh i muggen står en dikt :) oh jag fick en sak av älsklingen, en super fin dikt som han har skrivit ;) :love: hihi.. Aja nu ska jag göra annat, snart dra te fotbollen :) ha d! berättar mer en annan dag .