Damn :question:

Hm, jag vet, de var inte igår jag skrev, att de var ett litet tag sen. Men har inte bitt av. Men jag har fixat min blogg lite :O ...

Men men, de som hänt i min helg som vart, de har inte vart så mycket (vad jag minns :P)
Men i södas var jag te dans-uppvisning på Moraparken, där min lillasyrra skulle dansa. Så var dit och titta. Och jag har velat dansa Street Danc mycket länge. Och nu skrev jag in mig! :D hihi.. Men oj va min lillasyrra var duttig - stålt över henne! :love: .. Men denna dans-uppvisning höll på i flera timmar, och Alva var upp en gång, dansa tre tror jag. Men jag var dit för att se henne inge annat. Så jag, mam och pappa drog när vi hade sett Alva... Och då åkte vi upp te Maxi, och sen åt vi på donken.. Mam och pap åkte sen te Vinäs, och jag var hemma. Men de kom sen hem te mig och var där ett tag.. Sen efter de åkte hände inte så mycket, och sen sov jag :P

Sen denna vecka har jag inte gjort mycket, handlat vart med thomas.. Och ja just de träffade Micke en snabbis i måndaas... Fast de var inte länge... Men men...

Men just de ja, i lördags träffade jag ju LillPeter, och vi var ute och åt pizza, och var hos han sen ett tag och såg Disney Channel. Och så berättade LillPeter att han har hittat en resa, som skulle passa. Och i måndaas var vi och beställde resan te Tallinn :D Toppen! Så vi åker den 27 och kommer hem den 29 :D - Längtar!

Sen igår skulle jag träffa Liinda, men hon hörde aldrig av sig som hon sa (som vanligt)... Men jag var med Thomas igår och såg Hem Till Midgård :D hihi..

Idag blir de tvättning :P Och bara ta de lugnt...

Ha de.

köpa Julklappar √

Japp, då har man köpt alla julklappar. Tyvärr, i år kan jag inte köpa nå te mina älskade vänner (dåligt med pengar). Men jag hoppas ni förstår, som jag tror ni gör..
Har iaf köpt julklappar te de som jag ska fira jul med: Mamma, pappa, Ayla, Iza, Stiina och Fievel :)
Och i år blir de att vara i Mångsbodarna :D Åker om precis en vecka, idag. Så då slipper man Mora iaf. Och kommer bort en bit iaf...

Men när jag var och handla igår träffade jag osso RuFus, och han var med :) Fick en super fin julklapp av honom - Julstumpa, rosa med fluff :) :P hihi.. Och så fick Fievel en liten klippning, så han är fin te jul :)

Och när jag kom hem fick Stiina och Fievel en av sina julklappar - Bädd. Och Fievel hoppade dirr i den och började bädda. Medans Stiina gick fram, nosade på den, flös och sen gick :P

Mer igår var inte så mycket... Var inte te Jobbet, var och handla ist :P Kännde inte för att gå dit alls igår...
Men jag hade en super bra dag endå... :D :love:

Bilder från igår:

Fievel gillade...... deras...... julklapp..... som de fick!Min julklapp.

8 December 2011. - Bilder.

   
:love: Stina fick se sin 1:a snö i år :love:
:love: Och Fievel han "bara" älskar snön! :love: