Natt "fotning".

Detta är K i Kärlek.



Niklas, min Tiger, jag älskar dig så myckett!
Du gör min dag ljusare. Varje dag med dig är en evig lycka.
Jag är ingen som tror på gud, men ber för dig och mig i all evighet.
Jag är oehört glad att vi äntligen träffades, och att de bidde vi!
Försöker skriva ner i ord te dig, men orden räcker inte till,
men jag hoppas du iaf förstår att de är så mycket mer,
att du är så mycket mer! :love:
Jag önskar jag kunna ge dig mycket mer än vad jag gör,
men vad finns de mer att ge när jag ger dig allt jag kan?
Om jag hade kunnat så skulle jag ge dig varenda stjärna på himmelen,
för att få dig att förstå, för varhe stjärna älskar jag dig mer och mer...

Bazinga!

Jag har haft en toppen vecka, iaf när jag har vart med älsklingen (är med honom nu också :P) Har egentligen inte så mycket att skriva... De är jul snart, och alltid innan jul har alg alltid varit depp, så ja, har vart deppig. Är glad att jag har Niklas, han gör min dag bra igen :) - Älskar honom för de + för mycket mer också :love:

Vi sitter just och ser CSI, fast vi ser egentligen på The Big Bang Theory (T.B.B.T), men nu när jag skriver så starta jag CSI så han kan se på något, jag vill liksom se T.B.B.T :P

Imorgon blir de film-maraton med Thomas hans flicka + jag och min pojke ;) Hihi. De blir gamla jul filmer från Disney :D

Ha de.