Dagen då jag såg dig 1:a gången

Jag startade just filmen Lady och Lufsen, och första scenen när Lady är liten fick mig att tänka tebaka då jag träffade Fievel första gången (: Han var bara tre veckor gammal och riktigt liten, mer lika liten som min hand, men en kaxig liten skitunge. Fasten han inte kunna se ele höra visste han vem jag var gången vi sågs därpå, då var han på benen och han var en riktig springer och gosig (: gången där på Vi sågs fick jag med honom hem. Och den dagen kändes som igår, han sprang runt i lägenheten, han letade efter katten Stiina. Hon tyckte inte om honom först, han var så sprallig och skulle hela tiden dra i svansen. Men efter tre dagar acceptera hon honom och han fick dra i Stiinas svans hur mycket han ville. Sen dagen då Fievel kom hem har jag aldrig känt annat än kärlek för honom. Jag älskar verkligen Fievel <3
 

Obs jag tror jag är kär

Hej, jag har en sak jag vill få ur "mitt hjärta" . Jag har alltid sagt att man kan inte bli "kär" i en kändis, ele de som gudar någon kändis är fåniga typ, som när man köper allt som har med personen att göra och betalar vad som helst för att se kändisen - patetisk.. Fast de va då. Jag tror jag hat fått "öga" för en person. Han får mig att bli varm inom mig direkt jag hör hans musik, och hans rufsiga hår är sött... OMG! Jag börjar bli som dom jag aldrig vill bli som. Fast jag skulle inte betala vad som helst för att se honom, ingen är värld de för mig... Men han får mig iaf glad igenom sin musik (: Du undrar nog nu vem de är, hm, jag funderar på att skriva hans namn. Men jag tror jag ska låta de vara mystiskt :P hehe .fast en bild lägger jag ut, får se om du vet vem han är (;
 
 
 
Men men. Inget mer spess har hänt. Utom en sak, i söndags va jag och träffa kusinen Erika och hennes djur-familj (: och Ariel fick flytta hem te henne. Och jag fick då ta över två otroligt söta hanar som jag döpte te Piff och Puff (; men nå mer intressant har inte hän. ... 
Kul iaf att få träffa kusinen Erika (:
 
Ha de

Vänskap

De känns verkligen skit när man verkligen vart som en riktig vän till någon som sen hugger en i ryggen. Jag har blivit huggen med flera knivar förr, på olika sätt. Men de gör ont varje gång. Jag trodde verkligen vi var vänner, och jag har verkligen försökt hjälpa dig och funnits där. Men nu anklagar du mig att jag ljuger, men säger ej vad, fast de spelar ingen roll för jag har ALDRIG ljugit för dig en enda gång, inte ens en liten vit lögn! Sen blir man anklagad för lögn! Detta är "bullshit"!! Jävla skit!! Ska jag vara så förbannad snäll och godhjärtart!
 
En kul "grej" idag iaf, köpte en av mina favorit Disney Klassiker - filmer, Svärdet i stenen (: En helt underbar film! Ska troligen se den när jag lägger mig, om jag inte hinner somna innan.. Ja jag har en TV vid sängen :P
 
Dessutom - Samla alla Disney Klassiker (;