:blush: :love: Varit med Bästa Jimmy :thumbup:

Hej hej :)
Idag har jag haft en underbar dag... ele ja, okej, kväll :P Med Jimmy :)
De börjar kännas bättre nu mellan oss, och de gör mig verkligen glad :D Jo, jag är verkligen kär i honom, som du kanske märker så ger jag han mycket, kanske för mycket, tycker du? Men de tycker inte jag. Jag ger han allt jag kan pga jag tycker verkligen om honom - Verkligen! :love: Han betyder i mitt liv, och jag i hans, hoppas jag :P hihi.. Men ja, jag var med han ikväll. Och vi tittade på TV och softade - Mys!!! ;) :love: Och så var jag och handlade 18:00, köpte då lite mys-käk, ele va man ska kalla de :P Men chips, dipp och coca-cola, mumma! :) Men de är alltid lika tråk när han ska hem igen, de suger! Men han måste, fast jag skulle vilja ha han kvar.. Men vi ses ju igen.. SKa hem te honom imorrn :D Hihi...

De var min kväll. Över dagen gjorde jag inte mycket alls. Men än försökte smälta drömmen jag hade på natten/morgonen... Inga detaljer får du, tyvärr :P Men den var UNDERBAR! :P hihi...

Men fn va folk kan vara irrenterande (hur de nu stavas)... Men alltså, har en kille, ett ex te en person här jag bor. Han ringer mig hela tiden, men jag vill inte prata med honom. Men vågar inte säga nå te honom. För han är en galen typ, han sitter själv och säger saker, som verkligen får mig att bli rädd - Hjälp! ... Men jag hoppas han ger upp, han borde efter ett tag om jag ej svarar, ele? ... De hoppas jag. För jag orkar inte med skit från förr, ele nå... Jag har vart "fri" från idiotiska, korkade, asså de finns inget riktigt ord som kan beskriva dessa människor. Men vill inte ha mer med sånna att göra.. Så hoppas han ger upp.. Jag vågar ej be han sluta ele nå....

Och så finns de osso killar som sms-drygar sig, alltså om man ej svarar dirr är de så! ele hur? Och samma fråga som fem menuter innan, hallå!? vad drygt!! Japp dom är fett jobbiga... Då ångrar man att de har mitt nummer, ens min vänskap...

Men men, goda och onda människor finns...
:rolleyes: Ha kom just på en fråga en vän fråga mig förut:
Föds man ond om man sen i äldre dagar är ond, ele föds man god, och lär sig med tiden att bli ond? :question:

Aja, god natt...

Borlänge :D

Hej hej, min helg har vart toppen, iaf Lördag :P
I lördags var jag och Fievel te Borlänge, och Fievel fick åka tåg !:a gången i sitt liv. Han tyckte nog de var läskigt först, och fundera säkert på varför vi var där :P Men när tåget väl åkte var han riktigt nyfiken av sig :) Och när vi var framme i Borlänge mötte Baloo och hans vän oss på stationen. Skulle osso träffa Robin, men han vägra svara! Så var med Baloo och hans vän. Fievel bidde verkligen glad att träffa Baloo igen. Men efter ett tag kom Robin, och gissa om jag var arg på honom! Men de gick över. Jag var faktiskt på väg hem med nästa tåg. Men jag stannade faktiskt te åtta :P Innan jag och Fievel åkte hem, umgicks vi alla, och hade de super duper kul! Har verkligen saknat killarna :love: ... Men tio över åtta åkte jag och Fievel hem. Och Fievel var verkligen trött efter denna dag, han somnade dirr vi satte oss i tåget, och sov hela vägen hem :P hihi... När vi var framme i Mora igen, och Fievel märkte att vi var hemma, så fick han glädje skutt ele nu, Borta bra Men hemma bäst :P Hihi... När vi kom in i lägenheten, satte jag mig vid datorn och tänkte skriva ett  inlägg här, men bidde ej så, somnade dirr :P hihi, jag var super trött! Men de var asa kul i Borlänge :love:

Söndagen, gjorde jag inte mycket, orkade inte göra så mycket :P - Bilder från idag:



Men nu i veckan börjar dansen! :D

Rubrik:

Hej mina blogg läsare, ja, vad ska man skriva om nu... Hm.... Jag har inte skrivit på några dagar, men de har ej bitt av...

Kan berätta lite om min vecka, Måndagen skulle jag träffa lindaa, men de bidde ej så, så vi skulle ta de på onsdagen ist... Tisdagen träffade jag min kontaktperson, och hon var verkligen trevlig och snäll (1:a gången vi sågs).. Vi var nere på Mora och titade på dans-kläder åt mig. Sen var vi hemma hos mig och pratade... Sen efter den träffen, träffade jag Jimmy. Jag var faktiskt hem te honom :) De var sjukt mysigt, de var som i sommras, alla känslorna och alla vibbar mellan oss, de var bara såååå underbart. :love: Och jag vill bara räffa honom igen, NU! Skulle träffa honom idag, men de bidde ej så, personalen är korkade! Men men... Onsdagen träffade jag Linda och Sandra, en av Lindas klasskompisar, Sandra är en snäll tjej :) Men vi var nere på mora ett bra tag, jag köpe mig alla dans-kläder jag behövde, och Linda köpte sig hårferg, och Sandra köpte sig en kavaj :) - Toppen dag! :D ... Torsdag, de är idag de... Hm... Vi börjar med, var på vet. med mamma. Iza och Fievel hade en tid där. Fick då veta saker och så, tex. att Fievel kan ha en allergi, så vi ska prova en ny mat nu, se vad som sker då... Men sen var vi upp te Arken Zoo, och mamma skulle kolla nå. Men Fievel hittade sig en leksak, som han gick och bar på hela tiden. Jag fick inte ens ta den :P Så japp, jag köpte den, han hade ju endå vart hos vet. och fått saker i röven och munnen - Stackarn!... Men sen åkte vi te mig, och mamma bidde kvar när jag åt, sen drog hon... Sen skulle jag egenligen, städa, och sen åka te Jimmy. Städningen bidde ej av, Personalen ringde och sa att de var upptagna hela kvällen. Så jag gick hem te Thomas med Bulan. De som var lite lustigt då, alla oss ungdommar som bor här på boendet var hos Thomas, så vad är de då som är så viktigt dom måste göra.... Men men... De var mina dagar Måndag - Torsdag...

Nu är de snart helg osso, nice, ele vad ve jag :P - Ha de!