Jag har så ont

I hela min kropp, i och på, har jag så otroligt ont, typ jag har så ont att jag har ont i smärtan... Om nu de förklarar något, men de är så jag kan bäst förklara (x Och inte bara smärta heller, jag är deppig också, jag vet inte riktigt om de är för smärtan och att jag är trött elle de med allt annat omkring, kanske både och.. Jag vet inte ens vad elle hur jag ska ta mig te... Och de är så mycket saker överallt. Känns som jag aldrig kommer bli helt klar...
Jag saknar att le, jag saknar att skratta så man får ont i magen. De var så längesen, jag minns knappt när de va sist elle hur de verkligen känns, men vill känna igen..
Men en sak jag ser fram emot är imorgon, jag kommer att tävla med Chana imorgon. Fast jag är trött och ont känner jag att jag och Chana behöver det, vi var ju verkligen jobbat hårt med träningen (; Och senare kommer Dicken, Thure och fler hit te mig. Vi ska fira valborg (:

Ha de, känner att jag inte orkar, vill lägga mig och sova. Dock när jag lägger mig kan jag ej sova. Hur mycket jag än vill och är trött... Men vila kan jag iaf..

Försvunnen?

Hej, japp idag var dagen då alla saker skulle ur lägenheten, och de är sakerna (: Fast fick hjälp, som de andra dagarna, men just idag var de en stor tur att Thomas var hos mig, och finns där/här...
Jag försökte få hjälp med flytten, eftersom de "bara" var jag och Thomas (just då). Så jag ringde vänner, men dock ingen hjälp. Men kom då på min kära lillebror, så ringde han. 1:a numret jag ringer var en tjej som svara, och förklarade att jag hade ringt fel, grejen var den att jag vet att de var min brors nummer. Men hon förklarade att hon hade köpt numret, och inte privat. Så de va konstigt, men tänkte inte på de då. Så provade hans nästa nummer, men där kom jag inte ens fram. Så jag ringde han vän Niklas, men inget svar. Då ringde jag hem till Emil, men de numret var ej i bruk, och de förstod jag inte, de numret har de haft sen jag var typ åtta ele så.... Men då ringde jag Emils pappa Kjelle, men då var de en dam som svara och förklara att hon hade ej köpt numret privat. Så nu började jag bli orolig, och tankar började snurra i mitt huvud (dåliga tankar). Men jag var då in på hitta. Se och sökte Emil där, var in på Eniro först, men där fanns de ca 500 Emil (efternamn). Men numret som kom upp på hitta var samma som innan då tjejen svarade. Var då ut på Emils FB-sida och tittade och han hade ett nummer där, men de bidde kom jag inte fram på.... Så ja jag blev orolig, och är än. Tankar och frågor snurrar i mitt huvud, har gjorts sen detta skedde, och gör ännu... Emme, min älskade lillebror, vart finns du någonstans, vart befinner du dig? Mår du bra? Ooo jag hoppas jag får tag på honom, och snart, för innan kommer jag verkligen vara orolig. Är rädd, verkligen rädd. Emil är den bästa jag har, och jag älskar honom över allt! Så jag hoppas att han är ok och att jag får tag på honom snart...
Snälla Emil lämna mig inte! Jag vet att vi inte umgås mycket, men jag har alltid kunna ringt dig och fått tag på dig. Jag älskar dig, och tänker på dig varje sekund under dagen! <3

Sen i tisdags

Hej hej, nu har jag sovit i den nya lägenheten i , jag tror de är fyra nätter, har iaf sovit här sen tisdag. Första natten i lägenheten var svår, ele nervöst mer. Nya ljud, reagerade Fievel mycket på. Jag kan nu märka att han är en vakthund. Fast han går iaf runt och är nervös, men vaktar gör han. Fast andra natten blev lättare för bårde han och mig. Och lättare än de kommer de att gå.
Andra natten blev man veckt ganska "elakt". Någon ele några var utanför dörren och sopade. Sopandet störde mig inte direkt, men smällen den va skrämmande, och man var inte biredd på den! Sopen kom åt fönsteret vid min dörr och de lät! Och då blev jag väckt, och inte direkt en rolig väckning (x
Fast jag vill faktisk vara klar med flytten NU. Den tar faktiskt kål på mig! Idag har jag till och med grinig, och de var inte kul för mig, men helst inte för Thomas och Dahlfors (som hjälpte mig med flytten idag.) Men jag har verkligen ont i varje kroppsdel, och själen ikväll. De har vart en sjukt jobbig vecka, och jag vill att den bara är över, ele att flytten är över. Förhoppningsvis är de över imorgon, lägenheten ska vara ur plockad imorgon. På måndag ska de städas i den gamla lägenheten. Men de är inte så mycket kvar i lägenheten, två möbler (hylla och säng) och sen saker, typ som kläder. Men de är inte s enkelt som de låter. Men jag är verkligen glad att jag har dessa vänner, de har verkligen hjälpt mig denna vecka. Jag vet inte vad jag skulle ha gjort utan dom, helst denna vecka. De är verkligen de bästa man har.
Åh, du kanske undrar vart Stiina och Ariel är just nu . Ariel är här hos mig, i nya lägenheten, och mår gått, vad jag kan se iaf :P Och Stiina bor just nu hos Thomas, så hon slipper all flytt-sträss. Annars hade hon blivit instängd när vi hade flyttat saker och möbler, och de kan inte vara så kul. Så hon får vara med Thomas nu och kommer hem på måndag, till nya lägenheten.
Dessutom, kanske inte de intressantaste att veta, ele killar kanske tänker snusk (ha de för er själva isf :P) jag duschade i den nya lägenheten idag, dock var de inte dirr underbart ele skönt. De var iskallt! Kranen, ele va den heter som man ändrar varmt och kallt funkade inte. Den satt fasst på kallt! Irrenterande var de iaf, jag hade verkligen hoppats på en varm dusch. "Du kunna ju duscha i den gamla lägenheten" kanske du tänker, men tyvärr, jag har så ont i kroppen att jag knappt kan röra mig ur soffan, så de var svårt att ensk komma till denna dusch... :P
Försöka sova nu, ha de.