:thumbup: Foto bilder på den nya familjemedlemen :thumbup:










Dumle, ett nytt stjärnskott i familjen
Han är ren riktigt skönhet denna filur. Hihi.




Mina dagar med den underbaraste:

Måndag: Kom älsklingen till mig, minns ej tiden dock :P Men när han kom såg vi klart filmen jag tittade på, Mulan 2 :) Efter den gick vi ner på stan ett tag, jag skulle ha snus :P Oh så var vi på OnOff, fast detta skrev jag ju i Måndas :P

Så Tisdagen: Då slappade vi ett tag på morgonen. Men sen drog vi oss ner på Mora, oh kolla lite efter byxor till älsklingen, men vi hitta inga :( ... Men sen tog vi ringlinjen till Noret, oh där skulle vi handla (egentligen.).. Vi gick in på Djurmagasinet för at köpa julklapp till mina bebbar. Hitta dock inget till Stiina, hon är kräsen när de gäller leksaker :P Men råttorna köpte jag ett till sov-bo :) Oh sen såg jag nå mycket sött: Dumle, som han nu heter. Han köpte jag till mamma oh mig. Mamma har en rätta men han är lite sjuk oh så, så då tänkte jag att mamma sulle få en råtta i julklapp, men pappa vill inte ha råttor hos sig, så därför får Dumle va hos mig :) .. Men så ringde jag Peter för att höra om han kunna köra oss, så inte Dumle blev för kall. Oh de kunna han, så han hämta oss. Vi var hem till mig ett tag. Men sen åkte vi upp till Noret igen oh handla :P Oh sen kom Bella oh Dahlfors, oh vi hade vår middag :D :love:
Efter att de gått, såg vi film, oh mys pyste. Oh så ringde osso en tjej oh störde hela tiden -_- Men men, vissa har ju inget liv...

Onsdag (idag): Älsklingen gick till tåget idag 11:00 någonting, jag sov, så han gick själv, oh åkte hem :( Inte alls kul... Men jag ska till honom imorrn :D
Men snart, senare idag, kommer mamma oh pappa, oh de ska bli kul oh se vad mamma tycker om Dumle. Hoppas han skarmar henne som han gjorde med mig ;) .. Men hoppas osso att detta inte var fel...

Ha de :love:

:D Älsklingen hos mig nu :love:

Idag har man tvättat all sin (förbannade) tvätt... Oh sätt på flera av mina nya filmer :)
Oh sen vid nån tid som jag nu inte minns ;P kom älsklingen :D :love: . Oh de va toggen :)

Efter en timme gick vi ner på Mora, jag behövde snus. Men så var vi in på OnOff först, jag skulle kolla TV, men de får jag gö med mam oh pap sen, de kan mer :) Men sen skille vi på Ica, men de bidde först mat på Vinexia, elr va nu pizzerian heter :P Men sen så bidde de snuset, oh sen gic vi hem igen... Oh så bidde tvätten klar, oh såg sen film...

Oh så tog jag några bilder på en av mina bebbar ikv, Råttatuiie, en av mina råddisar :)

Men nu ser vi på Tarzan, så:
Ha de :love:
Glömde nästan, bytte piercing idag, ringen jag köpte, den va ej trasig :D