Oj oj, ett bra tag sen jag skrev nu, sry!

Har inte haft en sån lust att skriva i min blogg, mycket att göra men endå så lite :P

Men här kommer de senaste dagarna (orka ta från måndagen förra veckan, då jag skrev sist) :

Helgen: Då kom min älskling hem till mig, från torsdagen till söndagen :D Dock gjorde vi inte så mycket. Handla med mam oh pap på fredagen, oh jag färgade mitt hår. Oh lördagen var vi ner på stan, om jag minns rätt :P Oh köpte gotteligott ;) Denna da va sista dagen jag prata med Johanna oh Rebecca osso, vill ej ha kontakt med dom mer... Men så söndagen åkte Baloo hem, ganska tidigt osso, minns ej tiden, men vi hann inte göra nå ;(

Men min vecka:
Måndag, skolan som vanligt,
oh bidde klar med min musikvideo: http://www.youtube.com/watch?v=LVIitfiVRUA
Efter skolan hade jag möte med min sykolog. Sen var jag oh handla, oh köpte mat för veckan, oh två nya filmer, Pojken i randiga kläder oh Två tigerbröder. Så jag oh mamma kolla på en av dom, Pojen i randiga kläder (mamma sov hos mig till onsdag, idag). Men efter filmen, kolla vi på en till, sen sov vi :P
Tisdag, kände jag av min hals, oh gick ej till skolan. Borlänge va planerat denna dag, så tänkte ej åka dit heller. Men jag vilade, oh min hals bidde bra, de va bara ont på morgonen. Så jag drog till Borlänge oh träffade min kompis Johan :) Skulle egentligen åka med tåget vid åtta, men vi missa den, så då tog jag de alldra sista vid 22.. Kom hem verkligen sent denna dag :P Men när jag kom hem prata jag oh mamma ett tag. Stiina ska till vet. på Torsdag klockan 14:00. Men sen sov vi...
Onsdag (idag), var jag så trött på morgonen så jag kom inte ens upp, så jag bidde hemma idag med, utan att jag märkte de, förens när jag vakna :P Men jag hade sovit så dåligt på natten ;( Men när jag vakna tog jag de lugnt, oh va med mamma ett tag innan hon åkte hem. Sen har jag (nyss) städat råttburen, oh släppt in Dumle till de andra tre, hoppas detta går bra! ... Men ja, nu gör jag inte så mycket, oh kommer ej gö så mycket mer idag.
Men imorgon blir det media-jobbets första dag :D Hihi...

Nej nu sa jag göra lite mat. Ha de.

:mad: :mad: :mad: :mad: !

Förbannad ! ! !
Jag somnade ca 21:30 igår, oh så vaknade jag nu vid 04:00... Vad fn är de som är fel!?

Min helg:

Fredag: Plugget först, såg film bara :P .. Efter plugget skulle jag till älsklingen, men de bidde ej så, jag va så seg, pga första skol-veckan. Så jag stanna hemma oh vilade...

Lördag: Träffade jag Bella oh Dahlfors, oh vi tog en fika på Helmers :thumbup: Efter de skulle de bowla, så jag drog mig hem. Tog de lugnt. Men fick sen veta att Alex skulle ha inflyttnings party. Så jag drog mig dit, oh där va de sjukt kul :D Kom hem vid två, somna då.. Men dock vakna jag igen efter ca två timmar!... Så är de varje natt nu!! :mad:

Söndag: Sov jag ganska länge, men behövde de osso. Men när jag vakna satte jag mig vid datan, ladda upp bilderna från partyt igår. Sen tog jag de bara lugnt. Söndagar, tråkiga! Men jag somnade som sagt vid 21:30, efter att ha pratat med älsklingen.
Men så vaknade man nu då. Oh jag fattar inte, varför ska de vara så här!? Spelar ju ingen roll när jag somnar, vanar ju endå om natten! Fast ja, jag är trött när jag vaknar, men kan inte sova, oh får då panik. Ist för att då ligga i sängen oh få stor panik, sätter jag mig vid datan oh får lite panik...

Ha de.

Trött på detta! :mad:

Happ då vakna man vid tre igen... Dock en halvimme mer än vanligt vis. Men vill sova timmar mer!
Jag gick oh lade mig igår mellan tio oh elva, tänkte att de då skulle gå oh sova längre, men si där fick jag ! Oh jag blir så trött på detta.... :tired:

Men nu mer vad jag gjorde innan jag somna..:
Först hade jag ett litet möte hos mig... Sen kom mamma hem till mig :D Vi titta lite på mina bilder genom TV:n. Sen drog jag oh mam till ett annat möte :P Där satt vi i lite mer än två timmar!
Efter mötet hade pappa osso kommit, så vi åkte iväg oh käka. Jag skulle egenligen laga mat, men de bidde så sent, så de bidde Järnvägs-kiosken, duger de osso :P EFter käkande handlade vi, elr mam oh pap, jag handla snus :P
Sen när vi kom hem till mig igen, hjälpte mam oh pap mig med råttrummet. Råttburen är alldeles för tungt för mig, så mam oh pap hjälpte mig med den oh sen skrivbordet samma så :P Men efter de drog mam oh pap...
Jag ringde då älsklingen. Oh han vill att jag kommer i helgen, pga de som hänt. Oh jag ska försöka komma. Men får se nu hur jag mår imorrn... Men hoppas, saknar älsklingen så! :love:

Men jag måste f*n försöka somna. Dock går de ej oh jag får panik.
Men jag har inge mer att skriva, så varför skriva? :P ha ha ha..

Ha de.