Älsklingen jag kommer!

"älsklingen jag kommer" den repliken kan tolkas på flera olika vis. Men om du läser inlägget så fattar du vad jag menar ;) hihi... Jag saknar verkligen min Pumbaa, hans när het, skratt oh ooooh ja han läppar + famn. Men snart ses vi igen, beställde biljetten idag :D Och jag längtar! Jag kan lova här och nu, dirr jag ser honom kommer jag kasta mig i hans famn, oh ge han en härlig "Bees"-kyss... hihi... Och självklart ska Fievel få följa, han dka ju få träffa sin "käraste" ;) De andra två Stiina och LOL får semester hos Thomas... Hm, mer om mina dagar då?...Har nu biljetterna te Twilight, så ska se den med mamma den 14 november :) Och så har de inte vart mycket mer... Ele jo, de senaste dagarna har jag hållt på med mams blogg, www.iza.webblogg.se, den är inte klar än, men nästa :) Mycket mer har inte hänt...LOL springer mer och mer nu på golvet, oh leker med Fievel, Stiina är nyfiken ibland men LOL är inte längre rädd för henne heller :)Ska nu fortsätta se på CSI, länge sen man såg den serien nu :Pha de

Bilden säger allt..

Saknaden min är stor.

Mmm min saknad efter älsklingen är stor. De ska bli skönt att träffa honom igen, jag åker efter nästa helg :) Och kommer sen hem te filmen kommer, Twilight delen två, den sista filmen. De ska bli spännande!

Och jag vet att jag inte har skrivit på ett tag, har tänkt göra de, men måste då starta datorn och vänta länge, och innan den är klar har jag ingen lust längre. Önska jag kunna skriva via min mobil, jag har appen på mobilen, men inlägget blir helt tokigt. De går att göra en ny rad och lägga te bild, men när inlägget kommer ut på bloggen ser de helt konstigt ut. Och om jag skriver via mobilen utan appen kan jag inte göra nya rader, då ser de också konstigt ut... Damn! Har försökt ändrat utseended på bloggen, men de verkar inte heller funka, inte ens via datorn. Jagg detta suger! Men jag skriver så gårr jag kan, och ofta jag kan....

Just nu ser jag på den andra filmen av Narnia, såg den första innan :P Har en liten "Narnia-kväll" .. Finns inte så mycket mer att göra... Men samtidigt som detta har LOL fått springa runt, och de går frammåt, hon springer runt överallt mer och mer. Idag har jag haft buren öppen hela dagen. När hon och Fievel leker kan man inte sluta "fnissa" och de blir alltid nå nytt de hittar på. De är så söta tesammans :love: Hihi...

Jag kan tyvärr inte skriva så mycket vad som hänt de senaste dagarna/veckorna, de har liksom inte vart så mycket. Har kollat mina ögon, och fått glasögon, dock har jag inte dom just nu, men sen :P Och sen har jag vart med Malin, Bells och Abra (Malins barn)... Inget mer har hänt dirr... Jo var ju te Mångsbodarna och fira lite med familj och vänner :)

Aja, nu inget mer, läggen in en video från YouTube, ville ha den på FB, för min YouTube är ju mer för musikvideos och sånt, inte dirr sådanna filmer som jag lade ut nu. Men FB vill inte ladda upp mina filmer :(