Kriss Kross

Hej, jag tog just paus från tidningen Knep och Knåp. Tänkte att du ville veta om min helg :P 
 
Fredag: Började lite tråkigt, sov mästa delen av dagen. Men kvällen, halv sex, kom MickeMicke hem till mig. Vi hade tidigare dagar sen planera att ha en fredagsmys-kväll (: så vi köpte mat och chips/dipp , såg på en film. Pratade och skrattade (: Men vid kvart över tio åkte han hem. Men de var en rolig fredag (:
 
Lördag och Söndag: Har jag inte mått så bra, ele ens kunnat gått så mycket "/ jag är ut med Fievel, fast nu har de blivit ofta ist för långa promenader. Fievel är lite uttråkad, men han har de andra att leka med. Inge kul att inte kunna leka med Fievel ele ens gå ut och busa/träna "/ men förhoppningsvis blir se bättre, ska träffa doktorn imorgon...
Och så ska jag på en möte imorgon om mitt jobb. Får se om de blir nå mer på Myren. Om inte flyttar jag... 
 
Ska fortsätta med Kriss Kross nu... Ha de. 
 
 

Charmed - en förhäxad serie.

Ok min rubrik har med att göra att jag vill se hur länge de tar att se Charmed. Jag börja titta på serien i tisdags, jag tänkte skriva tidigare men ej haft tid, skrev en gång men allt raderades och orka inte skriva om allt (x Men iaf, har börjat titta på Charmed, älskar denserien. Och var ut och titta på bilder och då kom serie nio upp, någon som vet om den finns? För jag trodde jag köpte hela paketet men den är till åtta...
 
 
 
Men mer i veckan har de inte vart, mer än att jag är snurrig och svag "/ min doktor vet inte vad detta beror på. Tog till och med prover i fredags, men de visade inget dåligt mer att allt är bra. Men för mig är inte allt bra "/ Och jag äter riktigt och dricker, så inget med de att göra. Jag har till och med börjat träna och går på mer längre promenader med Fievel. Men jag har mått så här sen mitten av sommaren, men de har blivit värre "/ Men förhoppningsvis får vi veta vad de är, ele ännu bättre, de slutar och jag mår bättre. ..
 
Ska fortsätta nu.. Ha de

Efter år och dagar sågs vi igen...

... Och de var kul att du var här, att få träffa dig igen, Baloo (: Japp Baloo var hos mig i veckan, två nätter, och de var ett tag sen vi sågs så de va kul att han kom (: Och förhoppningsvis kan jag åka till honom nästa vecka, han har flyttat till eget så jag vill ju se hur han bor (: Men innan jag kan åka måste jag ordna Fievel-vakt och att pappa kan köra mig (jag har sjukt dåligt med pengar just nu "/) Men jag håller tummen att de går nästa vecka (:
Jag har ju ledigt från jobbet just nu också, varför? Jo för jag känner inte riktigt att gör gör någon nytta där just nu, gör mer nytta hemma, tex. jag har ju flyttat så finns saker kvar där att göra. Jag önskar jag kunna få upp alla mina böcker men har inga bokhyllor "/ Om du har ele vet någon som vill sälja bokhylla ele bokhyllor billigt kan du väll höra av dig, de vore toppen (: Du kan skriva här på kommentar ele mejla mig till: [email protected]  . Fast om du vet vem jag är och har FB ele så kan du också höra av digen där (: hehe. Men iaf vill få upp böckerna och få denna lägenhet som vårt hem liksom. Tur jag har djuren, där djuren finns är hemma :P Fast jag vill få lägenheten klar också för att då när vänner kommer dom inte behöva se ele "blunda" för kartongerna :P
 
Men men, i veckan som var så var jag också med Erika. Hon kom till mig och vi pratade ut, så nu är vi sams och vänner (: så hon var hos mig ett tag, och hon kommer igen imorgon, vi ska säkert se twilight, jag kom på idén nu ikväll att vi skulle kunna ha twilight-dag, så får se imorgon vad Erika säger (: fast jag vet att hon vill se filmerna, så hon blir nog glad (: hehe
Söndagen ska jag träffa Liinda, och de ska bli kul, de var ett tag sen vi sågs så de ska bli kul att ses igen (: Vi ska ut och fota, de va ännu längre sen jag och Linda gjorde de tillsammans, så de är väll dags för de tycker jag (: hehe. 
 
Just de, en sak som du kanske inte är så intresserad av Men jag är så glad över de, glad att Fievel och de två små har nu blivit vänner (: är glad att Fievel har insett att de finns snälla råttor också, med tanke på hur Ariel var mot Fievel och Stiina, jag blev liksom lite orolig att Fievel aldrig skulle vilja va nära råttor mer, men hade fel. Stiina hon är hos Thomas, och har inte träffat de två nya i familjen, men hon ska hon också få träffa dom (: lite nervöst där också, men hon har ju haft råttor runt sig förr, så de går nog bättre för henne. Men när de gäller mina djur kan man alltid få en överraskning (x
 
 
 
Aja sova nu... Hej då...