Din Rubrik Här...

Hej hej, mina blogg läsare, nu va de ett tag sen (igen) jag vet. Men jag har bitt sjuk (igen) jag vet...

Men iaf. 
Förra veckan var jag till sjukan, på tisdaagen. Och sen torsdaan var jag till polistationen, yeyh, jag har min mobil tillbaka :D 
sen tänkte jag åka till Martin (Han från falun) på fredagen, men de bidde inte så. Han skulle va shaffis.
Lördaas åkte jag till borlänge med mam och pap och lillsyrran, de va hur trevligt som helst (som vanligt). Först var vi in på Biltema, som alltid, sen åkte vi till burger king och käka, som alltid, sen va vi till kupolen, och choppa lite, men där va de inte "som alltid", vi stanna ej dör så länge, utan vi åkte till Moffen nästan direkt :) Hemma hos Moffen pratade alla och hande de allmänt trevligt, till jag kände att jag mådde inge bra och ville hem .. så vi åkte hem.

När vi väl va hemma, lämnade vi av alva, och den åkte vi andra och hämta min stora råttbur. Och jag kan verkligen säga de, den är stor! Och när vi sen va hemma hos mig, satte mam å pap ihop buren, och sen in med råddisarna :) Och de blev först chokade för hur stor buren var. Men nu trivs de :)
Sen åkte mam å pap. Och RuFus kom å hälsade på, en snabbis :) Och jag kolla då på en film: En Natt På Museeumet, elr va den nu hette xD Men RuFus stannade inte länge, han var trött, och gick hem. 
Då gick jag till sänge och lade mig...
Och så ringde ett nr till mig. Jag svara, och de va en kille som babbla om nå, men la på. Så jag ringde upp, och killen sa då - Hej älskling. Jag fråga vem de va, och han svara - Din älskling. Jag trodde detta va ett sk'ämt. så jag bidde sjukt orolig, men så visa de sig sen att de va Martin, Nallebjörnen som jag kallar han (han från Falun). Han hade tydligen skaffat sig ett nytt nr, för de andra funka ej. Jag bidde sjukt gla att han ringde, sakna honom så ju. Men vi prata inte så länge..

Ja de va min lördag. Söndagen tänkte jag åka till Nallebjörnen, men när jag vakna på morgongen kännde jag av halsen, den gjorde ont som fn, och hes var jag.. Men senare på dagen ringde Bambi, och han kom och hälsade på :)

Måndagen: Låg jag bara hemma och var sjuk... feber hade jag verkligen den dagen minns jag...
Tisdagen: Låg jag hemma igen. Men febern gick ner. och jag kände mig lite piggare. så jag plocka lite och gjorde fint i vardagsrummet, sen orka jag inge mer. vila, och tog sen en dusch.. Efter ett tag hörde Nallebjörnen av sig, och skulle förbi mora, för han skulle till malung. Så han kom förbi :D Och gissa om jag bidde glad. När vi såg varandra, kramade vi varandra. Sen inne i min lägenhet myste vi, och hade de trevligt... Och va jag tror, elr iaf känner efter igår (tisdagen) så är Beaa inte singel mer. De känns som om jag och Martin har bitt tillsammans. Jag hoppas de iaf. Hoppas jag inte har fel. Men de känns inte så iaf :) men sen åkte han mot Malung, och jag bidde ensam igen.. 
Men efter ett tag kom jag ju på att han skulle till donken, och han kanske kan komma förbi innan han åker till Malung igen, så jag ringde, men han va då halvägs, de va tråkigt, men han sa då att han skulle åka hem på tisdaa igen, så då ses vi :D
Och sen lade jag mig i sängen, och tittade runt lite på internet. och somnade.

Men jag vaknade inatt av att jag kunna ej andas, min näsa var igäntäppt.  Jag tog nässpray, och de bidde lite bättre, men min hals gör ondare nu.. och jag som trodde de va på bättresvägen :/

Så idag, onsdaa, de bidde ingen skola idag heller... utan jag ligger bara i sängen och har ont...

och nu känner jag mig trött, så jag ska sova lite..

Ha de.
Beaa.

Marddrömmen!

Ursch, ja, inatt hade jag en fruktansvärd dröm. Jag är fortfarande svättig efter den....
Och den dumma drömmen gjorde så jag vakna med ett ryck, och sen va jag vaken. Och så spydde jag under detta ozå.. så ne, denna natt var inte bra, inte alls! 

Så idag bidde de ingen skola för mig :/ jag var hur trött som helst i morrse, och mådde illa som fn..

Vad jag har gjort ist? - Sovit till nu! -_-

Jag ska nog ta nå och äta snart, jag är hungrig, men mår illa. men jag måste ju försöka. Kan försöka med lite yougurt, elr blåbärssoppa. Hoppas nått stannar i magen...

Och sen imorrn ska jag till Polisstationen och prata lite.. HuHu.. Men men...

Så kommer kanske mam idag till mig :D


Ha de.
Beaa.

Min dag i Falun =D

Jo idag var man till falun över dagen :) Och de va en mycket intressant dag, och trevlig ;)

Jag var dit för att träffa en speciell kille, Martin är hans namn, fast jag kallar han för Nallebjörnen, för han är sååå gosig , precis som en Nallebjörn ska vara <3

Och de vi gjorde egentligen i alla timmarna jag var där, de var:
Först såg jag han bil då, och den hade en snygg färg, en blåfärg, som min moppe :P
Men ja, sen åkte vi till Donken för att äta lite. Då bjussa han mig på en cheesburgare <3
sen när vi hade ätit så parkera Martin på en ganska stor parkering vid donken, och där stod vi i timmarna, och kolla på bilar. Och Martin försökte nog lära mig bilmärken, men de gick inte så där bra, tror jag :P men kul va de. 
Och så pratade vi en massa, och hade hur kul som hälst :D
Och sen ja, kysstes vi, och de kyssar han gav, oj oj, de va rena himmelriket! Tiden stanna, mitt hjärta stanna.
Om Beaa är kär? Är man de efter första träffen? Men gillar han de gör jag, han är speciell. Men vågar ej så mycket nu, är rädd att bli sårad... Men gillar han de gör jag, han är speciell. Han får mig att känna mig speciell, och jag kan vara mig själv med honom <3
Men sen efter timmarna, tittande på bilmärken, och pratande, och nästan kvaddat bilen (jo han va lite rastlös:P). så åkte vi tillbaka till stationen, jag skulle snart åka hem till mora.
Och ja de gjorde jag... Och vägen hem gick lika bra som dit. Fast saknar Martin !! Jösses...

Men sen när jag kom hem, var jag till donken, köpte lite mat, och sen åt jag den, och satte mig här vid datan, och chatta med Martin, gör de nu med. Men ska nog sova snart :P


Men fick veta idag iaf en sak på eniro.se, de är exakt 111,0 km mellan mig och Martin, precis gatuadress och nummer :P Haha, coolt att man kan få veta sånt ju :P


Men men.. jag har tatt bilder oxå denna dag. Men ska lyda Martin nu, jag är dutti :D 

Men han är mycket söt, snygg, vacker, sexi, och min Nallebjörn :D


Ha de.
Beaa.