Ont som... .... i armen :(

Jo jag skriver med vänsterhand fortfarande...

Min dag idag då :)
RuFus hjälpte mig på morgonen, åh sen stack jag till skolan, åh behövde inte göra så mycket, men var där iaf =D
åh sen efter lunch kom camilla till skolan fast hon var ledig, men hon ville vara med mig åh hjälpa mig, jaoo hon är min supergirl :) åh vi sluta idag halv två, åh då stack jag åh camilla till hindriksheden, camilla ville träffa David :P åh jag skulle snacka med danne, om fredaan. åh vi pratade, åh han ångrar sig, elr ja beklagar verkligen. åh jag kännert honom väl, åh vet, han skulle aldrig röra en tjej annars. men som han sa, man kan inte skylla på alkoholen... men han drack för mycket, japp japp.. men men, vi blev sams, elr va man ska kalla de =)
efter de följd jag åh camilla killarna till willys, h efter de stack killarna åh camilla åh jag fick skjus av de som egentligen ska hjälpa mig...
handlade då, åh åkte hem. fast jsag ville ionte hem =/ de är ju stöigt... trodde jag liksom.. kom i till mig åh såg sartt de vart städat :P jo rufus hade städat =) tack vännen...
åh sen har jag pratat med min danis, åh smsat med daniel från helsingborg :)
åh nu väntar jag på rufus, vi ska laga mat, elr ja han, jag kan ju inte :/:P


händer i mörrn:
skolan, musikvifeon då :)
sen till sjukan, ska kolla upp min astma :P
sen, tjah, vet jag inte.. vila?:P



de var minb dag.. vill vila armen nu..¨
ha de. pussah // bejoo

Blev Akuten...

Jo du, nu ska jag försöka berätta med att skriva med en hand, åh dessutom vänster hand :P Men iaf försöker :D
Så här var min kväll..
Min mammi ringde tidigare i dag, typ vid sex-sju. åh jag förklarade för henne om i fredaas, åh hon tyckte jag skulle till akuten. Jag försökte få kommunen att köra mig, de finns här för mig för att hjälpa mig när jag väl behöver. Men nopp de tycke inte att detta var så farligt... Men mammi blev sur åh ville att jag skulle med. Åh då ringde jag my supergirl Camilla, åh hon följde med till akuten. åh vi kom dit vid halv nio... åh fick våran första hjälp kl tio ca... åh då fick jag ba förklara vad som hade hänt, åh jag förklarade allt.. Åh läkaren skrev upp alla mina blåmärken åh smärtan i hanen åh ryggen, åh sen kolla han mitt huvud, eftersom jag slog  i den åh minns inte mycket efter de.. men sen gick läkaren, åh sen gick de otroligt fort upp till röngen.. åh där inne svimmade jag. åh sen gick de fort ner tillbaka till akuten, åh samma läkare som tidigare kolla mina röng bilder... sen kom läkaren in åh förklara att de var en spricka i armen, åh att två spessialister skulle kolla lite mer imörrn, kan vara någe mer oxå.. så vi väntade då på att jag skulle bli gipsad. Åh då kom Camillas pappi, åh höll oss sällskap :) sen fick jag mitt gips, åh sen vänta ett tag på att de tårkar lite. åh så skulle jag få något som hjälpte att hålla upp min hand, men vio vänta en timme, åh sen sa läkaren att jag ej behövde de, åh då åkte vi hem.. åh ja jag var hemma vid tjugo i tolv...

jo du, vi8lken kväll :P
haha.
åh nu väntar jag på att RuFus ska komma, han ska typ hjälpa mig lite nu :P
haha, ja jag är typ handiksappad nu :P kan inte ens ta en snus :/ elr skriva :/ blää..

så du, om du skickar sms åh jag ej varar orkar jag inte, för de är sjukt jobbigt att skriva med vänster, han gjort illa den för några år sen, åh den är svag efter de.. men så du vet :)

ha de.. pussah // bejoo

Yeyh Har Diskat =D (Har ont i armen)

Jao, diska har jag gjort nu iaf. Åh skönt att de är klart. Nu har jag bara städningen åh kattlådan kvar :) ja damsuga åh tårka golvet ska jag oxå :) Men vilar nu.
Varför?
Jo för jag har sjukt ont i min arm, åh ryggen, elr ja typ hela kroppen. Men efter diskande så fick jag mer ont i handen, kan knappt skriva nu. de gör ont =/ 
Vad jag har gjort?
Jag, de var inte jag. I fredaas blev nog min kompis daniel för full. Han gjorde illa mig iaf, när vi skojbråkade. Fast ja, han blev för seriöst efter ett tag, åh tog i mig hårt. så om svulnaden inte gått bort imörrn, går jag till skolsyster åh se vad hos säger.. Blää... 

Nå väl. ska skriva klart nu så jag kan vila handen igen...
Som tur har jag bandage, lite lindrigare då...

Nå, jag vaknade vid elva idag tror jag xD ringde då min Danisen, åh prata lite. Vi snacka lite igår natt oxå, åh ja, vi bråkade lite. Men är sams nu. Åh han ska komma till mig nästa helg =D Yeyh :) åh helgen där efter ska jag till han, åh träffa hans polers :D Hihi. 
Efter att vi hade pratat myste jag lite med min katt (Stiizizh). sen klev jag åh hon upp, åh jag började med disken. Åh sen satte jag mig här, men då kom oxå precis en av mina grannar, helena åh hennes kille andress :) så vi umgicks lite. Åh då sms:a jag oxå med Daniel från helsingborg. Fast ja nu blev mobben tyst :P haha..
Nå, efter detta lite senare ska jag försöka stöda lite, ta kattlådan iaf. Åh sen ska jag ta en lång härlig dusch... Åh vila sen, för jag vill kunna skriva imörrn i skolan. Jo jag skriver med höger hand, åh de är den jag har ont i. Åh de är oxå de när jag har bandage så trycker de mot alla blåmärken jag har på armen. Men känner jag jag måste ha de.. Ursh.. åh sen har jag blåmärken längst ryggraden åh på benen åh ett sjukt stort på knäet.. Ursch.. dumma danne... försökte dessutom ringa han igår åh prata med honom. Men han svara inte.. idiot....

aja nog om de :D
Jag längtar till helga alltså ! <3
Åh till plugget imörrn :) ska träffa vännerna :)
Fast inte Camilla hon fick ledigt imörrn. Men hon skulle komma ner till mora senare, åh vi ska till guld fynd åh höra hur mycket de kostar att rista in våra namn åh datum i halsbanden :) Hihi.
sen imörrn ska jag inte göra så mycket mer vad jag vet..


Nå väl. ska vila handen nu. Har sjukt ont nu..

Ha de. Pussah // BeJoo.