En ny hårfärg jag inte prövat förr

 

Lek med Ariel idag

Jo Ariel fick prova på selen idag, och springa lite i trapphuset :P De tyckte hon va kul, ele de såg ut som de iaf, så som hon sprang (:

Awesome (igår)

Jag tänkte egentligen skriva i går kväll (27 mars) men de bidde inte så, kom hem så sent, och så slutade min FB att funka, så försökte få igårng det igen, men nope, gick inte :P så te slut gav jag upp. Men sammtidigt vänta jag också på att Erik skulle höra av sig, vi säger alltid de när han åker, mer att jag säger; hör av dig när du kommit hem, så jag vet att du lever. ... Men han hörde inte av sig, så lite orolig var jag, men han kan ju ha somnat dirr han kom hem, han var faktiskt trött.... Men iaf, jag hann inte skriva något inlägg igår kväll... Men skriver nu - Bättre sent än aldrig, ele hur :P
 
Så iaf, min dag började med att jag jobbade. Jobbet igår var då inte som alla andra dagar, nope, denna dag fick vi först inte träna där vi annars tränar hundarna. Så då fick vi går en bit te n ställe och träna ute. Och jag har ju "lillskiten" Chana, och inte ville hon lyssna s mycket, de va ju så mycket annat nytt omkring :P Och denna dag var hon extra lekfull :P Men kul var de, jag har alltid de kul med Chana (: 
Men efter jobbet var jag hem och tog de först lugnt, och väntade på att Erik skulle komma, vi planera att han skulle de för vi hade en sak vi behövde prata om, och reda ut.. Innan han kom duschade jag och fixad mig lite, för jag tänkte följa med te Falun med Erik...
Men när han kom fick jag veta att de först skulle bli Falun, men Martin skulle inte med, utan andra. Men sen när vi satt i bilen och var i Rättvik bidde de ingen Falun (x Så vi hamlade i Eriks garage och han skulle först se om bitarna passa pp skotern, men sen meckade han iaf :P hihi, den killen kan inte planera :P Men han är söt! Så han meckade med skotern, men efter var vi förbi hans mamma ett tag, trevlig dam (: Men sen åkte vi tebaka te Mora. Och hade sjukt kul ett tag. Men sen fick jag åka hem.... Men de var en fantastisk kväll med Erik <3
 
Ha de... Ska se klart filmen jag ser på kanal 4 nu :P