Jag vakna nyss med en bad bad dream!

jag vet inte riktigt om jag klarar av att berätta detaljer om drömmer. Kan knappt skriva, de går trökt.
Jag har skakningar, och är helt kallsvättig, och tårarna faller. Egentligen ska inte jag dirr gråta (pga medecinen) Men detta va för fruktansvärt!

Jag kan säga så här, drömde om något som har hänt, de hände för 1 år, 3 veckor och 4 dagar sen, och de va något som förändra två vänner för all evighet. Och han har gjort mitt liv för gävligt, ja rent av! Och han fattar inte ens att han har gjort de, elr så låtsas han inte som de. För enligt han ljuger jag och försöker minipulera mig om att jag drömt allt... Men jag vet att allt hände på riktigt...

Men nu drömde jag om den dagen, och jag mår inte bra. Ensam, ledsen, rädd och mitt hjärta dunkar hårdare en ever! Önska någon var här nu, någon jag litar på, någon som kunna hålla om mig, någon som kunna prata och få mig lugn. Försökt prata med min katt, de funkar ej om detta, jag behöver en vän. Men ingen är här :'(

Kan man leva rästen av livet med en sådan sak?

Jag vet ej hur länge jag klarar. De är ingen idee att prata med nån som "är kunnig" de hjälper inte!
Vad ska man då göra? Hur ska jag ta mig till....

Helgen var awesome! :D

Ooooh ha, min helg va helt awesome!

Jag har vart med Peter, oh sett film, bio och disney channel! :)

Och på söndagen var jag te Borlänge med mam, pap och lillsyrran, happy!
Jag fick träffa min bebis Fievel, och oj vad han har vuxit! (tyvärr kan jag ej lägga ut nån bild här, men bilder finns på BDB Biiiaa-tch). Men gud va söt han är!! Och han är verkligen en liten kaxig sak ;) :P Hihi... Men de va tråkigt att åka där ifrån, nu ser jag han när vi ska hämta honom om 2 veckor och 3 dagar, men de är ju inte så långt :) Är glad att jag fick träffa han i söndags, tack pap och mam :love:
Synd att inte Mattias kommer finnas som vi sa, med Fievel, men hans misstag. Han missar verkligen en underbar bebis. Men jag ska ta han om honom precis som jag gör med de andra bebisar, som om de vore min egna bebis :) Längtar!

Dessutom, får jag vara "ledig" första veckan jag hämtat honom, och sen är de posklov. Jag kommer ej sitta hemma och inte gö nå skol jobb. Utan fått uppgift av min media-lärare ju, och de kommer bli en dokumentär om Fievel, och mina andra bebisar kommer osso vara med. Men dokumentären är om rasen Lhasa Apso, som Fievel är :P

Men oj va kul de kommer bli. Prata med en vän osso, han kanske kommer vara med, så de blir lite fler med osso :) Hihi, kommer bli toppen :love:


Men dock, jag har ej vart i skolan än denna vecka. I går fick man inte upp mig överhuvetaget. Och idag skippa jag skolan, för de var musik, och jag har ingen lust med det. Går på musiken för att få sjunga och uppträda, men får inget av de mer, varför fort. då? .... Men imorrn blir de skola, och ha media :D Och ska då berätta för min lärare vad som händer 1:a vecka med Fievel :) Får se om de blir Davorin eller hans son Igor... Men men...

Sen blir de jobb på torsdag och fredag, vill ju inte missa mycket, dessutom ska förklara för de där osso, för detta projekt om Fievel, kommer jag hålla på med där osso :)


Ja just de ja, idag, asså jag vet ej vad som hänt, men idag ska jag och Mattias prata.. Hoppas de går bra, sams kommer vi nog kunna bli, men hoppas vi kan bli vänner, hoppas jag klarar av det.. Önska mig lycka till.

Ha de.

I am number four!

Igår var jag med Peter hela kvällen, jag gick te honom klockan halv sex oh va där te typ tre/fyra (på morgonom nästa dag). Vi åt först middag, en god sådan, Flygande Jacob, mums ! :love: Sen var vi te bion oh såg filmen I am number four ! , den va helt okej, ganska bra faktiskt, fast de va en action (hur de nu stavas). Efter bion var vi hem te Peter igen oh tittade på Disney Channel, min fovorit ! Och de va gamla klassika serier då, sånt man såg på lördags kvällar när man va liten :) Hihi. Ja de va trevligt, sen tog vi oss lite att dricka, jag 3 cider, Peter (minns ej hur många han drack) öl, bidde de på hela kvällen, super duper trevligt var det :D

Idag skulle jag egentligen umgås med Johanna. Men hon skicka sms te mig: Fest? , skrev hon. Men som vi hade sagt skulle vi ha en lugn mysig film-kväll. För imorrn ska jag upp tidigt. Men hon slutade då svara mig totalt.. Så då skiter jag i henne, vilken komis! ... Men de blir filmkväll, med Peter :) Oh vi ska se någon film, vet ej vilken just nu. Och sen nån cider tror jag. Men nope, ska ej va bakiss imorrn, så de blir inte mycket.

Imorgon ska jag te Borlänge med; mam, pap oh lillasyrran. Och i Borlänge hämtar vi upp Robin, som följer oss sen hem te de som har Fievel oh Iza. Japp jag ska få träffa Fievel imorgon :D Happy Happy! :D Efter de kanske jag blir kvar i Borlänge te kvällen, men vet ej hur det blir, så man får se :)


Och ja, nu väntar man på Peter då, han skicka just sms och skrev att han va klar på gymet, oh duschen nu. Han ska bara hem och lämna sakerna, sen kommer han :D



Och så lite om: mellan mig och Mattias...
Jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Jag tycker om honom super mycket. Men också minns jag hur jäkla bra vänner han och jag var. Vi hade ju de skit(a) kul innan vi bidde te-sammans, de förstörde vår vänskap. Men de känns så hemskt, att missta en sådan vän som honom. Men han såra ju mig, totalt. Och de kom som en shock för mig, rent av ja!
Men kan man förlåta någon som verkligen har sårat en, och kommer vår vänskap bli bra?
Jag skulle aldrig klara av att se honom med en annan tjej, de skulle ta på mig totalt. Men sen är ju de, hur ska han hinna skaffa brud, när han jobbar 24/7, jo de är seriöst! Han sov till oh med på jobbet för ågon dag sen!

Men jag önska nu att jag och han aldrig... eller nej de gör jag faktiskt inte. För en gång skull i mitt liv, har jag endå haft ett helt okej förhållande, om man ser bort hur han såra mig. Vi va iaf lyckliga hela tiden. Jag vet att Mattias också var de...

Men jag sa dumma saker te honom då jag fick reda på vad han egentligen ville. Men man säger saker man ej menar när man är ledsen och sviken... Och om han bara endå kunna läsa detta, och kunna förstå mig.
Att han kunna stå här en dag, oh vilja prata. Nu undrar nog du, varför kan inte du själv göra de? Men de är så, jag klarar ej av det. Dessutom vill jag verkligen att han visar att han vill vara min vän. Och så vet jag inte när han är på jobbet och inte...
Men tyvärr, han läser nog ej detta... Han kommer nog aldrig förstå min sits, och inte jag hans.
Han kanske också går om dagarna och funderar.... Men vad vet jag....

Tråkigt är de iaf att missta en sånn bra vän som Mattias Arvidsson.
Men jag kommer iaf för all framtid minnas vår tid, som vänner, som förållande...

Inatt hade jag en mystisk dröm. Men endå helt fantastisk!

Jag minns ej riktigt drömen, helt. Men minns vissa delan. Men ej hur de ligger i "rad efter varandra"

Men den va fantastisk.. Och killen i drömmen, han va underbar! Och han hade tydligen vart ett djur innan, han hade förvandlats till en underbar kille, typ, just för mig... Va nu jag då hade gjort för att förtjäna de :P

Men underbar va han, oh min dröm.. Synd bara att den fick lov att sluta. Och de va tydligen som om denna kille visste de också, att jag bara drömde... Ooooh, vill tillbaka !
Ha de.