Gamla bloggar:

Hej igen, jag har två andra bloggar osso, du kanske vill se, inte vet jag. Men jag vill iaf skriva ner dom, så jag minns dom osso, ha ha ha... Men om du vill får du kolla in dom osso...
Min första blogg skaffade jag: 2009-08-11 @ 04:36:36.
http://soetbejoo.blogg.se/index.html
Min andra blogg skaffade jag: 2010-01-28 @ 22:18:34.
http://soetbeaa.blogg.se/index.html
Ha de.

Hej :)

Idag har jag inte gjort så mycket, mer än hostat som en tok, och de ogillas som fn! ...
Så jag har bara tatt de lugnt...
Men igår var jag med mamma, de var kul :) Vi var te djur magasinet och handlade mat te hundarna, börja nu med en annan sort... Men men.. Sen var mamma in på Ö&B, för att handla lite åt Fammun... Sen var vi hem te mig och delande på hundmaten, och sen klippte vi Fievel lite, behövde hjälp med vissa ställen... Sen körde mamma hem mig te Jimmy, och jag sov hos honom.
De var ett tag sen man sov hos Jimmy, han har ju sovit hos mig ett bra tag nu, så de var dax, och de var mys :love: Dock kunna jag inte riktigt somna. Men de var skönt att ligga i Jimmys famn och bara vara där, fast han sov :P
Sen i Tisdaas var de ju hundkurs, och de var toppen :) Vi fick lära våra valpar att de ska kunna lita på sig själva. De skulle gå på en typ trappa som låg ner, och va lite högre upp.. ersch, svårt att förklara :P .. Men Fievel klarade de bra :) Och sen skulle vi osso se vad valparna gjorde om vi släppte dom löst, en och en asså :P Och Fievel, han föäljde med mig hela tiden :P hihi...
Dock suger de att de är sista gången nästa vecka ;( Fy!
Men men, nu ska jag se lite film, som jag fixade ner när jag var hos Jimmy :P
Och så ska jag vänta på sötaste :love:
Ha de.

Min helg i September...

... Mmm, en helg i Sep har nu gått, tror te och med att de är sista helgen? Ele vad vet jag :P Ha ha ha..
Men min helg vart Fan...tastisk :D Jag har vart med vännen Dicken hela helgen, han kom i fredags och åkte igår (söndag)... Men Jimmy har osso vart med :) Och Thomas och Bulan :D Fett kul var de! :love:
De sög dock att Dicken åkte hem. Men han kommer tebaka... Men de suger alltid när han åker...
Men de var osso kul att Jimmy var med, helst i lördags. En sak hände i fredags, ele mycket tidigt på lördagen mellan mig och Jimmy. Men Jimmy fanns verkligen där för mig efter de, och de betyder :love: Så jag har förlåtit honom, och ångrar inte de...
Jag tycker verkligen om Jimmy... Ibland är jag rädd att jag tycker om han mer än vad han gör för mig. Ele, asså, att han inte ser nån framtid med mig. Han är osäker, men jag hoppas verkligen på att han se att jag verkligen vill ha han, så har får den tiden han behöver :) :love:
Men idag har jag tatt de lugnt. Skulle vecko-handla, men glömde kortet hemma, ooooh ja, jag är blondie xD Ha ha ha... Men sen var jag ut med Fievel, och vi tränade lite. Vet dock inte om valpkursen blir imorgon, de skulle suga om inte den bidde. Men de var egentligen en liten tid igår, men jag kom ej dit, ingen som kunna köra ;( ... Men men.. Jag tränade Fievel ett bra tag, och de var kul, han kan snart ligg :D hihi...
Nå väl.. Nu ser jag på lite TV, och funderar lite på vad man ska göra :P
Men de är skönt att bara ta de lugnt idag, efter denna helg :P
Ha de.