Big Big Girl - Låt.

Igår har jag börjat med ett nytt manus, en ny Musikvideo asså. 
Låten är: Big Big Girl.

Och filmen kommer bli suverän, de är jag (ca) säker på :)
Men iaf bättre än den förra (oh första) videon. Som jag fixa på två timmar.
Denna jag ska gö nu, ska jag göra perfekt, oh inte på två timmar :D

Oh igår, fixa Jess bakgrunds musiken till låten, så nu tränar jag som en tok som alltid.


Som vanligt får du veta när den är klar, och adressen, vart den är.


Och du kommer få följa hela tiden hur de går, om du läser min blogg, i kategorin "min musik".


Önska mig Lycka Till då :D

Fy, ingen...

... skola idag, de är inte kul :/ Tråkigt att vara hemma ju ...

Jag kom inte upp imårrse, så trött, så trött :/


Men ja, imårrn ska jag komma upp, ikväll ska jag lägga mig mer i tid, och försöka somna :)



Nu ska jag fixa med annat xD


Jo jag gjorde lite på manuset av min musikvideo igår, denna gång ska den bli perfekt, och inte nå på två timmar, som den innan. :)


Jag ska iaf ha låten: Big Big Girl ... Den bidde de. Nu vet du de :)


Ha de.

P.s
Träffa älsklingen igår :D
De va super duper <3<3<3

D.s

Lite mer om...

... min dag idag, Tisdagen den 27 April i år, om du nu inte visste de dära xD

Men ja, jag var ju oh handla, som jag skrev.
Och jag har gjort lite med Median, musikvideo manuset, som jag skrev.
Oh försökte lite med engelskan, men de gick ej bra, men försökte iaf.. typ som jag skrev xS

Oh nå som jag ej tror jag skrev som jag har gjort, var att laga mat. Fast nu har jag börjat hålla i detta med maten, så nu kanske inte de är så intressant mer.. men men :P

Oh nå mer som är superduper suveränt kul, som jag inte skrev innan, de vet jag, för detta viste jag inte då :P
Älsklingen kom hem till mig ett tag idag/kväll :D Och vi myspyste lite, och prata om allt möjligt, oh jag lagade oxå mat :) Oh ja, glömde den i ugnen, men de gjorde inget för den bidde godare än någonsint denna gång (Flygande Jacob).
Men så fick ju älsklingen lov att gå hem, de är inte kul oh säga hej då. Och nu tyckte jag att han sa att vi skulle inte kunna ses förens nästa onsdag, åtta dagar! Men men, de är ju nyttigt att sakna varandra med :) Hihi. Och vi skriver ju sms, varje dag :) <3


Ja, men min dag imorrn, vet jag bara att de blir plugget som vanligt. Fast ska dock ej simma :/ Har "veckan ingen tjej gillar"... Så de blir promenix för mig :P

Men efter skolan imorrn, vet jag inte vad jag ska göra, kanske tar med mig matten hem, de är den jag har missat mest nu när jag vart borta från skolan, oh som jag känner dessutom att jag har missat... Så blir nog att sitta med den ett tag imorrn :) ... Hm, varför en glad smilies till detta.. men men xD Haha...


Ha de.

P.s Fixade en ny bild på min blogg sida, 
som du kan se, längst upp, 
finns nu en ny bild :P Hihi
D.s