Japp nu skriver jag igen.

Jag hade en underbar kväll igår med Jimmy och hans vän Adam :) Men innan jag berättar mer om de, så vill jag skriva mer innan denna dag, då jag var hos mamma och pappa :)

Onsdag te Fredag: Jag kom då hem te mamma och pappa i Väsa på Onsdagen, och då hände inte så mycket. Vi tog de mest lugnt.. Och ja just de, jag fick min nya mobil jag ska köpa, betala av alltså :) Och sen träffa man MickeMicke. Men mer bidde de inte... Torsdag, var jag med mamma hela dagen på hennes jobb, och nera på byn´. Och sen var vi ute och gick med hundarna varje dag i någon timme, om inte mer :P Men de var trevligt, men lite jobbigt för min allergi. Sen på kvällen var jag hem te MickeMicke och såg en film. Efter filmen var de kvällen.. Fredagen åkte jag hem, och de bidde ganska tidigt, så de bidde hem och sen tog jag de lugnt....

Och sen senare te kvällen (fredagen fort.) träffade jag först Micke. En vän jag inte träffat på 4 år! Så de va kul. Men efter de ringde Jimmy mig och fråga om jag ville med te Wasa, och jag var med dit. Thomas, Thommy och Krister var osso dit efter ett tag. Och jag hade en super kul kväll med folket. Och träffade osso Alex man inte träffat på ett halvår ele så... Men ja, de var min fredags kväll. Och vi var på Wasa te de stängde.. Sen gick vi alla hem och sov :P

Sen idag har jag inte gjort mycket, vilat bara, och väntar på att Dicken ska komma, japp, snart ska man få träffa den tokiga vännen igen :D Och de ska bli skoj. Men jag får se om jag kommer sitta här hemma och vänta, ele om jag drar någonstans. Men men... När Dicken har kommit ska vi troligtvis te Wasa igen, ele så blir de film hos mig...

Ha de..

P.s
Fick ut en film igår, som jag har gjort te klassen.
Jag saknar dom sååå !

Orka locka dig med en rubrik för att läsa...

Hej hej. Jag har ingen aning om vad jag ska skriva, ha. Jag har inte sån bra minne på vad som hänt sen sist. Elr vilken dag de precis var när de hände... Men men, jag kan ju berätta lite, men skriver ej dag, elr om ens de kommer i ordning :P

Men iaf, de jag minns jag har gjorde de senaste dagarna..
Dicken kom inte i helgen, och japp de sög. Men han kommer denna ist :)
Så i helgen har jag inte gjort mycket, haft allmänt tråk! Och söndagen, japp, jag HATAR söndagar :mad: I söndags va den tråkigaste dagen ever! :P
Men men, sen har inte mycket mer hänt... Men imorrn åker man te Älvdalen, te mina päron :) Och förhoppningsvis träffar man MickeMicke osso, se film som förra sommaren :) Kul! :love:

Men men, innan imorrn, alltså idag, ska jag se lite mer CIS, och sen dra mig te Jimmy ett litet tag. :) Och japp, jag tar med mig Fievel, han älskar verkligen att vara med Jimmy. Och de gör mig glad. Pga, jobbigt om inte vännerna mina går i hop med mina djur eller tvärt om :P Hihi..

Men men, ha de...

Och just de ja, jag gjorde en film te min Älskling igår, Bells, filmen bidde super, kolla själv:

Hm.. blir en smilies som rubrik :bigeyes:

Min dag idag Torsdag:
Idag kom jag osso upp en bra tid och gick ut med Fievel, 09:00, toppen :) Och vi tog en vända runt huset. Sen fick han frukost, men jag kan ej äta dirr jag vaknar... Men jag fixade lite då. Först gick jag runt för att se om de va nå på golvet, men de va de ej, Fievel dutti! :D Sen lekte jag med Fievel, och 10:30 var jag ut med han igen. Vi gick ner te älven och lekte lite. Jag fotade osso lite, och tränade Fievel på sitt och ligg :) Hihi. Riktigt dutti är han för att va så liten tycker jag :) .. Men sen var vi hem efter lite mer än en halvtimme, och jag satte mig vid datorn. Sen bidde de för tråk, så jag la mig, och de va ej bra, somnade.. Ska egentligen lämna Fievel två timmar vid denna tid, men visste jag vad jag skulle eller vad jag skulle göra. SÅ jag lade mig och skulle vila, men somna, FN! Men bidde sen väckt av Jimmy, och drog då hem te honom. ELr jag tog en promenad med Fievel dit, och sen följde jag med Jimmy te bussen. Sen gick jag och Fievel hem, så de bidde en lååång promenad :) När jag kom hem satte jag mig vid datorn igen, och gjorde inte mycket. Kom bara på att göra en mapp så man kan se Fievel och Stiina växa upp... Hihi :P Sen var jag med Thommy och Christer ut, en liten stund... Var sen hem, och sitter nu här... Ha ha ha, kul :P

Men ska nu snart gå och sova, skulle de för ett bra tag sen, men fasta för serien, som jag ej minns hur de stavas, men typ Jersy Shore, eller nå xD Serien suger, oooh ja, men fn jag fastar endå :P ha ha ha..

God Natt, peace!

Ps
Just de, träffade på Danne idag elr ja ikväll, inge spess, han va som vanlig.. :bigeyes:
Jag trodde han och Emma var te-sammans, men enlig han var dom inte de, fick en lite chok, men men..
Ds