Nope, inte nu heller..

Vill ha tebaka min gamla blogg! Ska jag få låv att kopiera (IGEN) allt från bloggen!? Jobbigt! Och varför kan inte kund-saken svara på min mail?! Damn!

Idag regnar de, mmh, och de är inte kul "/ De börja regna då jag dessutom var nere på Mora, och hade inte dirr "regnt-kläder" på mig, så när jag kom hem var jag genom våt! :P .. Men har iaf fixat P-pillerna nu, och så köpte jag tvättmedel så jag kan tvätta kläderna jag ska ha med mig te älsklingen.. På måndag åker jag :D Inte beställt biljetter än, men ska bara mamma ringer :) Längtar efter min älskling, min Pumba <3 Och kommer då vara hos honom te den 30 Juli, tror jag, planen är de iaf, men inte längre än så. För första helgen i Agusti ska vi sammla hela HattGangsterna, de ska bli kul <3 Hihi...

Nja nu ska jag ner te tvättstugan och lägga in sista tvätten i tårk-tummlaren. Sen.. hm.. ingen aning.. Jo planera packning. Bra att gö de nu, eftersom Fievel ska med osso, så man inte missar/glömmer nå, inte bra, långt att åka tebaka :P ha!
Imorrn blir de crusing med päronen :) Och fira mamma, som fyllde år igår - Grattis igen mam! <3 Hihi.

Ha de.
Sänder en massa pussar te min Pumba <3

Kom igen!

Fn, nu kanske de blir så att jag får använda denna, liksom en ny blogg.
Kommer inte in på min andra blogg "/ That Suck!!!

Happ mer om min dag idag, ele ne, först vill jag bara skriva:honom här, mys mys! <3 Hihi... Vi 
träffa Dicken, Alex och Bulan. Och innan Cris skulle med tåget träffade vi Thomas (: ... Viktigt att de träffas, de betyder mycket för mig, så då tycker jag att dom ska träffas! (: Och så har vi tittat på fotboll, och filmer. Ja just de, när älsklingen kom så fick han träffa Malin och hennes dotter Abra, de va kul :) Och så fick han träffa min familj, utom lillebror, men de kommer, hoppas jag...Älsklingen kom ju te mig förra veckan, och åkte i tisdags. (velat in sen tisdags och skriva detta och visa lite bilder, men nu blir de bara lite snabbt "/ och kanske någon bild.) Saknar honom! Men de va helt underbar med.


Så ja, nu om idag, träffade Jeasmusen de va asa länge sen, så de var kul. Och färgade "halva" håret just då osso :P Sen kom Bella, och Jeasmusen åkte sen "/ Men jag och Bella gick då ner på Mora, hon var hungrig och ville ha en macka :) Och jag köpte mig snus och en macka :P ha... Sen gick vi hem te mig, och jag färgade då den andra delen av mitt hår, tyckte de var bättre så, och japp, de bidde asa snyggt, tycker jag. Om du tycker annat, de skiter jag i :P ha ha h a...
Sen var jag, Bella och fievel fick följa med, vi var och fotade lite :) Efter de gick Bella hem "/


Men så ringde Jimmy mig....
Och älsklingen min, aw! <3 
Egentligen skulle jag börja med allt vid min daor dirr jag kom in, men de bidde ej så :P ha h aha. 
Bättre sen än aldrig :P

Sova nu, ha de,
och jag hoppas att jag får min andra blogg tebaka...


P.s
Min mamma pierca sig igår, i överläppen! 
D.s

Yayh imorgon :D

Min dag idag har vart fullt upp, helt fullt upp... Planen var städa och tvätta, men de bidde osso dusch med Fievel och Stiina, och en jävla massa tvätt :P .. Jag får ju fin-besök imorrn, så de ska vara fint. Fast inte för fint, jag vill ju inte att han ska få fel idee om mig, ele så. För jag är ju inte helt "ren" asså, fint och så, ja, men kanske inte prydigt fint. De ska ju synas att någon bor här, och jag har dessutom djur :P
De har vart asa fint väder idag osso, så har vart ut då och då med Fievel :) 

Men imorrn så kommer min älskling, min ängel, bästa vän <3 Och jag längtar så! Jag ska krama honom och kyssa han dirr jag ser honom, och står framför honom ;) Hihi.. Och när vi kommer hem te mig, blir de mys ett tag, innan Malin kommer :) 

Och i helgen tror jag Dicken kommer, och så Thure, detta äger ju! <3
Oh så ska vi få ut Bulan :) hihi..
Ha de...