Här ska rubrken vara...

Ha, idag va en rolig dag.
Elr ja, jag vaknade vid 16:00, och hade super tråkigt. Tänkte dra mig te RuFus.
Men då hörde Pappi Magnus av sig, och fråga om jag ville följa med te Falun och äta en hamburgare :P
Jag följde så klart med, hade sååå tråk. Och en resa te Falun, de verkar kul (: - Och de var det! :)
Vi träffade Magnus jobba-kompis, och alla tre åt en meny hamburgare, prata och hade de trevligt... Sen åkte jag och pappi Magnus hem idag, och kom hem när de nu var :P .... Men när vi kom te Mora åkte vi förbi RuFus. Kunna ha stannat, och sovit där. Men när ... asså ne jag klara inte av de... De va för jobbigt... Så jag drog, och åkte hem, Magnus släppte av mig och drog sen hem te sig...

Nu sitter jag här och gör inte så mycket. Tråk, japp japp.. Vissa studer känner jag, ne dra bort "den" känslan och dra te RuFus. Men sen minns jag den känslan jag fick när jag var dit, då stoppas allt... Så jag sitter helldre här och tråkar...

Sådanna stunder önska jag att vi aldrig bidde te-sammans, utan var bara vänner. Då hade detta aldrig hänt.. Då hade vi kunna umgåtts alla nu utan problem.. Och fast jag nu inte har gjort nå, inte ett piss, är de jag som får bli utanför och känna detta.. Men men....

Önska min Kinky kunna höra av sig, så vi kunna prata som vi har gjort varje dag nu, ett bra tag. När jag pratar med honom blir jag på toppen humör. Jag glömmer allt omkring :) ...
Nu kanske du undrar vem min Kinky är, och om de är någon ny. Okej, förklaring: min Kinky är Tom från Borlänge. Elr han bor inte där nu. Han flytta ihop med en tjej för ett tag sen. Men de vart ett misstag. Nu är han på väg hem ige, LÄNGTAR... Och vi är VÄNNER. Verkligen två toppen bra vänner, fast vi inte träffats. Men vi känner att vi är lika jag och han, och vi tycker om varandra.. Men vi är vänner... Han förstår mig som ingen annan... Men längtar te han flyttar te-baka :D :love:

Ha de, ska nu se en film som börjar på kanal 3, minns dock ej namnet :P