Rubriken...

Hej blogg läsare. Nu ska jag skriva lite om mina senaste dagar.. Och jag börjar med Lördag, slutar med idag :P

Lördag: Då fick man träffa Dicken, och resten av folket, sjukt kul var de... Vi var först hos Thomas, och sen var vi på krogen Wasa, den suger, vet, men kul har man alltid med gänget :) Efter krogen, elr de var så efter några timmar ville de se leg, och jag hade ju inte mitt med mig, så några följde med mig hem... Och vi började spela Sanning och konsekvens :P Och ja de slutade som de slutade xD Och sen kom resten och Thommy hade (såklart) gjort illa sig... Men festen fort. ett tag, sen bidde de ett litet bråk, men efter de, hade vi kul igen, och sen gick alla.. Eller Thommy decka inne i rått-rummet :P Jag och Dicken gick och lade oss vid sex på morgonen xD

Söndag: var alla bakiss, utom lilla Beaa :) Hihi :P Men vi åt pizza och tog de allmänt lugnt.. Dicken stannade hos mig en natt till :) men vi gjorde inte så mycket, såg film och hade de allmänt trevligt, och jag saknar den vännen redan!

Måndag: Åkte Dicken hem, och den minns jag inte mycket mer... Hände nog inge spess då xD

Men Tisdag: Träffade jag en vän jag börja prata med på spelet Smeet, Andreas. Och vi har haft de trevligt. DOck åkte han just hem, men hoppas vi ses igen :) Vi såg film denna dag, och sen sov vi, iaf tillslut :P

Onsdag: Var vi ner på Mora, asså jag och Andreas, och jag visa han runt lite. Men fn va varmt de är. .. Men ja, vi såg film och sen drog han hem te-baka te Falun igen.....
Och mer idag vet jag inte.. Eller jo ska ut och fota med Liinda :) Pratar med henne nu iaf, och de låter som de :) Så nu ska jag prata mer med henne..

Ha de.

Glad midsommar på er (:

Hej hej... Mina senaste dagar som gått har inte varit så speciella :P
Har jobbat en dag denna vecka, och då mådde jag pisst, men klara av dagen galant :) Var sen hem och vila, och sen kännde jag mig bättre :) Och de var min Torsdag de... Och just de ja, cyklade för 1:a gången på flera år den dagen osso.. Om man ej räknar med i vintras, då jag hosta blod och blödde näsblod...

Men sen har jag vart med Thommy och sett på CIS och filmer... Och fått mammas dator fixad :)

Och sen har jag spelat Smeet, kolla in det, de är faktiskt ett kul chatt/spel i 3D... : http://user.smeet.com/bea_johansson ....


Mer har ej hänt... Men imorgon blir de kul, då ska man träffa Mick (Dicken) Intre träffat honom sen sist, och de var ett mycket bra tag sen, typ ett halvår... Men super kul kommer de bli :) Hihi...

Ha de.

Fotobilder från igår:

Hej hej, jag var ute me Anki och Fievel igår kväll, och jag tog några bilder, så här kommer dom:

         

         

 


Sen mer vad som hände igår:
Thommy kom hem te mig, och vi drog sen upp te "knarkarhagen" och träffade Linda :)
Linda fotade lite, men de gjorde ej jag, hitta inget at fota :P Sen var vi hem te Linda ett tag, och fick täffa hennes katter, elr ja, såg en katt, ch den andra fick man träffa lite mer. Honan var räd för Fievel.. Japp han var med :)
Sen fik man träffa Jimmy ett tag :D (happy face) hihi.. Han behövde ej går hem, fick åa med han för 1:a gången :P Sen var jag och Jimmy hos mig, såg klart filmen, sen lite till på en annan. Men sen fick han låv att åka hem. Tråkigt, men han måste ju... Hoppas jag träffar han idag elr nå :) hihi...
Och Liinda ska jag träffa imorgon efter jobbet, japp imorgon börjar jag jobba :P
Thommy kommer hem te mig idag.... Men som jag skrev innan: jag var ute me Anki och Fievel igår kväll, och jag tog några bilder, de gjorde jag osso igår, fast på kvällen :P hihi.. Kanske träffar Anki mer idag osso :)

Ha de.