Yayh !

Tvättningen 
Listan, vad jag ska ha med 
Lämnat Stiina hos Thomas 
Beställt biljetten 
Jag de är vad jag har fixat idag :) Imorgon blir de:
Göra mig extra fin och "len" hihi.
Packa klart allt, från min lisa.
Handla te resan.

Som du ser, så har jag haft mycket att göra idag. Och min dag har varit om resan, och jag har osso städat, så de är fint hemma när jag kommer tebaka :P Och när jag lämnade Stiina hos Thomas, så bidde jag kvar där ett tag... Och så pratade jag lite med min älskling idag.. Mer än de har jag inte gjort.. TV har väll vart på, men men :P

Imorgon blir de en dag med mamma. Men innan hon kommer ska jag börja med packningen. Sen när hon kommer ska vi te djur-affären :P Och sen Maxi, för att köpa de jag ska ha när jag sitter på tåget :P Sen på kvällen ska jag fixa mig, duschning, och sånt :P


Tisdag, de är då jag åker, 14:30 går tåget :) Och är framme 18:20 :P
Längtar!!!! :love:

Vatten, är blött !

Tre år !

Nu är de helg igen då, och vad händer denna helg då... För mig blir de inte dirr "yayh" kul med grabbsen ele någon. Blir nog mer ensam med djuren. Fievel har ju osso fått ett sår på "kinden", så han har tratt och sår-sprit på såret. Men så blir de osso planering te resan jag ska på nästa vecka, som de verkar blir de tisdag, te älsklingen :D Så planerar packning, vad jag ska ha med. Bra att börja i tid, efter som jag ska packa för Fievel osso, inte bara mig :P Men sen på sönda blir de att tvätta, så jag har kläder te resan, blir där ett tag :) Men sen ska jag osso fixa lägenheten, städa, diska, kasta sopor, så de är fint när jag kommer hem :P Så ja de är min helg...

Nu te rubriken då, kolla runt lite på min blogg, och såg att de var 3 år + 13 dagar sen jag skaffa blogg från början, och ca 300-någonting i inlägg :P Inte så viktigt, ele kanske kul att veta, men jag har verkligen tråk (x

Cris, älskar dig, och saknar dig lika mycket.. :love:
Dirr jag ser dig kommer jag krama och pussa dig, mycket ;) hihi