Fotobilder från semestern.

Taggar: Fotobilder, Stockholm, från semestern;

Ayla <3

Hej :) tidigare idag, ele OK igår, vet kl är efter 00:00... Men iaf, fick då ett samtal av pappa, besked om Ayla, vår vovve. Hon hade fått somna in. Åtta år bidde hon, oh jag kommer sakna henne. Men de va bättre att hon fick somna, hon hade tydligen hål i hjärtat oh nå med tassarna, så hon hade kunnat dött av smarta.... Men minnena som man har från henne kommer jag alltid att ta med mig i livet. Oh hon kommer alltid ha en plats i mitt hjärta.... Vila i frid Ayla :love:

Stugan <3

Hej :) Japp nu är man i stugan med älsklingen oh hans päron. Ele OK vart här sen lördag, men teckningen suger här på landet så blir inte mycket internt :P Oh så har jag vart förkyld, börjar nu bli frisk, men lite sitter kvar, helst i näsan. Natten hostar jag som en tok! :( När jag åker hem? Hm... ja du vet inte riktigt, men innan 1:a helgen i augusti. Då blir de träff med hela gänget :D så ja typ tre veckor te kan jag nog stanna :P Men men.... Mycket mer har inte hänt. Men har de super trevlig :) Ha de :love: