Smilie som rubrik: :blush:

Hej blogg lärare :)
Just nu ligger jag i sängen hos sötnosen Jimmy, han är såå söt när han sover, hihi, :love:
Men jag kan inte riktigt somna ännu. Mycke tankar, och nervös, för imorrn, möte... Men men..
Jag måste hitta ett annat jobb, de ute på median, suger! Jag menar de... Och jag har givit dom tre-fyra chanser nu. Har te och med glömt hur många... Fy.... Men men, så jag ska leta efter nå annat. Och nu tänker jag prova på inom djur. Tänkte på Arken Zoo, så får se, hade på g där förr, men bidde ej nå då. Ville pröva på fotning...
Men fotningen kommer jag inte sluta med. Kommer Alltid att fota :) Men de va inge heltids jobb för mig. Mer för fridtiden, då jag dessutom har nå att fota - Mina djur....
Aja, imorrn ska jag osso vara med mamma. Vi ska fixa lite i min lägenhet. Ska få nya möbler :) De ska bli spännande. Och så ska jag handla lite spindelnät te mig och Fievel - Halloween snart :)
Jag skulle osso ha fest för Halloween, men de verkar ej bli nå. Folk bara dissar mig nu, två dagar innan, jo man tackar. Fast de var ochså personer som ej kunna komma för de bor ej här i Mora, så då försatår man ju. Och den personer som redan beställt biljetter te nå annat innan detta kom fram.. Men de personer då, som bara skippar bara för skit saker, jo man tackar! De är helst en person jag är besviken på, tänker inte nämna kön ele namn, men den personen är jag verkligen besviken på.... Personen dissar mig för en helt onödig sak...... Aja, vilken vän....
Men, förhoppningsvis blir de en bra lördag endå. Ska nog vara med Jimmy :) Men jag ska fort. klä-ut mig, och Fievel :) Vill ju inte slösa bort sakerna jag nu köpt :) Hihi... Och jag kommer att vara en Vampyr/prinsessa. Och Fievel min lilla maskott med spindelnät runt sin kropp :) Kommer bli super snyggt :D :love: hihi...
Ha de...

Hur länge orkar man :question:

Hej...
Har inte kunnat skriva på ett tag, pga, mitt internet har kronglat. Men nu funkar de igen :) Dock var jag ju inte börta så länge, var väll ut senast i torsdags, ele? Ersch, minns ej, men men...
I helgen gjorde jag inte så mycket.
Mer, på fredagen (om nu de är helg :P) .. Men iaf, då klippte Fievel sig :) Han bidde super fin. Tyvärr, kan ju inte lägga in bilder på bloggen :( Och de suger! Men de finns på min bilddagbok :) ...
Men sen har inte mycket hänt. Jag undar faktiskt vart mina vänner har tatt vägen. De verkar helt borta, fast de är hemma... Nå väl, shit happens...I hope...
Aja, som du kanske märker, är lite depp, jo du har rätt. Men vill inte prata om de. Vill inte ens tänka på de. Hoppas denna saga slutar bra, bara....
Aja, vill bara gå och lägga mig.. Skönare att sova egentligen, man drömmer nå, men jag minns ej vad. Så de är skönt...
Ha de.

Förra veckan var älg-jakten.

Hej hej mina blogg läsare :)
Förra veckar var de ju älg-jakten, och jag var dit på torsdagen. Dock fick jag inte se älgarna, elr fick fick jag, men när jag kom dit på torsdags morgonen var jag så trött att jag ville vila, och somnade :P . Men jag vaknade senare, och följde med pappa för att hämta mamma (hon jobba). Och så köpte jag mig lite alkohol te kvällen. Sen lite senare kom några in te vår stuga, och vi hade trevligt, lite efter sex var de middag - Tacos, mumma :D ... Sen bidde de fest..
Dagen efter, fredagen, mådde jag fn inge bra alls. Jag blir inte bakiss, men denna dag kan jag säga de att jag verkligen var. Men Jimmy hjälpte mig denna dag - Tack sötnos :love: Så mycket hände inte denna dag, jag tog de lugt...
Sen övrigt på helgen träffade jag Jimmy, dock sov vi inte med varandra så mycket. De sög lite. Men de är ju bra att vi saknar varandra osso :P .. Men men.. Igår kom osso mamma och pappa hem te mig, de lämnade Fievels koppel jag glömde i Bodarna. Och så ville mamma ha lite filmer av mig.... Sen såg jag på tv resten av kvällen. Och halv elva kom Jimmy, och han sov hos mig :D :love: ...
Idag har jag vecko-handlat, och sen inge mer. Får se om man träffar Jimmy senare, ele om de blir en ensam kväll/natt igen...
Ha de.
P.s
Jag kan varken lägga in bilder i inläggen ele göra nya meningar.
D.s