Känner mig tom inuti.. (?)

Hej. Jo ja, ju närmare jag nu kommer "te dagen jag inte vill ska komma" mår jag konstigt. Helst när jag är ensam. Och japp är ensam nu. Nyttit att vara ensam ibland? De tycker inte jag :P Men men..

Men faktiskt tidigare idag var jag med mina vänner, vi var på hockeyn. De var kul :) Gammla minnen :love:

Sen innan idag har jag osso var med familjen. Och så klart Jimmy :P

Oh just de ja, har nu fått en idee te en musikvideo, så blir att fixa den med Bella på jobbet sen :)

Men fan va irrenterad jag blir på min dator. Nu går den segt. Om jag ska skriva, kan jag skriva ett ord, sen vänta ett tag innan nästa, fett drygt ! Någon som kan/vill hjälpa mig?!

Ute stund med Stiina :)



? ;(

Hej hej :)

Ja mina dagar har egentligen inte varit något spess. Jag har typ bara vart med Jimmy, och sovit hos honom då och då :) :P ... Men så var de i måndaas, då fyllde min lillasyster Alva 10 år, oj va tiden går fort! Jag minns 1:a gången jag träffade henne, hon gick bara på dagis då, och var så liten, nu är hon 10 år, jösses.. Men ja, vi firade henne, och hon fick örengen av mig :) Sen igår var jag med mamma. Träffade osso pappa och Alva en snabbis. Men hon skulle på fotbolls-träning, de var hon i måndaas osso, och då var jag med :) Men igår mådde jag ej bra. Så mamma och jag okte hem te Jimmy, och jag stannade där. Fievel följde med mamma. Ska te henne imorrn, så jag lät han följa henne i någon dag :) Hihi.. Och just de jag och mamma var på Mora igår, och jag hitta mig ett par bad schort, så nu blir de simma snart igen :) ... Men ja, de är väll vad som har hänt denna vecka...
Och idag har jag inte gjort mer än fixat en film te Jimmy :P och sen har jag haft en egen tid med Stiina. Hon ligger bredvid mig just nu, mys! :love:

Men men, blir hemma idag iaf. Pga jobb imorgon, och så är Jimmy upptagen. Dock gillar jag de inte, men jag accar, pga, han får visa själv vem han är, jag vill inte stoppa han, bättre att veta nu än sen...

Aja, inge mer nu att skriva.. Ska nu se mer CIS och sen kommer Thommy (han ringde just, hans dator har pajat, sa han, dittit :P ) ... Ha de..

Och just de ja, ha, läste en sak som en vän hade skrivit på FB, nämner inga namn, men personen skrev att alla bara skriver saker på bloggen när man mår dåligt, ha, ele inte, jag gör inte de, fler av mina vänner gör inte de heller :P Men men... Ha de..

Videon jag gjorde te Jimmy: