Jag har ingen rubrik...

... och jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Men jag sitter just nu hemma själv och tittar på Sndor /slasch/ Ida, inte den bästa filmen jag har, men de fåt duga :P

Mina dagar denna vecka har vart... asså den börja super, men sluta tråk...

I söndags köpte jag mig en Hund, Zkrollan, om du ej har läst min BDB elr FB så fick du veta de nu :P
Hon va helt underbar hund. Tills i torsdags, då var de som om jag hade en helt annan hund. Jag oh mamma kom hem till mig och skulle ut med Zkrollan, först fick jag (som vanligt) städa efter henne, men sen var vi ut. När vi nästan var hemma flög Zkrollan på mig. Först trodde jag hon lekte, så jag drog ner henne på marken. Men de va ingen lek. Hon högg mig flera grr i bårda armana och vänster hand. Och jag blev sjukt rädd! Men min schok kom sen när vi var hemma och jag ringde sötnisen (Mattias). Han skulle ta nästa buss hem. Men mamma var hos mig tills han kom. Jag ringde osso tidigare ägarer som hade Zkrollan, först va de nå fel med hennes nummer. Sen kom jag till tele-svarare, men den var på Norska, men när mamma ringde, då svara hon. Men hon tyckte de var konstigt de som hänt, jag med, men de hade hänt. Och hon skulle hämta Zkrollan så fort hon kunna. Och de bidde på kvällen, hennes syster kom. Och hon fick då se mina märken (som nu bitt vidriga blå-märken) och ja Mattias sår, han var ut med Zkrollan innan dom kom, och då högg Zkrollan honom. Så syrran till förra ägaren fick se dom, då bidde de tyst på dom.. Men sen såg jag nå, hon slog Zkrollan! Därför är hon aggresiv... Men men, hon är borta här i från. Jag betala 500 kr för henne, men tur att de inte bidde mer...

Sen igår var jag och Mattias på en romantisk middag :) å china House, de va mysigt :love:
Och så prata vi om att skaffa en ny vovve (bebbe) och han hade hört av sin pappas kompis att han visste nån som har valpar. Så imorgon blir de att åka dit och se dom, troligtvis :D Hihi...

Men men nu sitter jag iaf och väntar på Mattias... Och just de ja, du kanske inte vet, men jag och Mattias har på börjat ett förhållande nu. Men vi tar de lugnt, efter de jag vart med om. Men de känns bra. Han förstår mig, och finns, de betyder :love:


Jag fick en fråga idag elr ja, jag gör en sak på BDB "dryg i 21 dagar". Och fick då 14 Min dröm. Jag har en dröm, men skrev ej den där. Jag skriver bara skojiga säker på den "leken". Men min dröm är egentligen att min familj blir hel igen. Att alla finns här liksom. Nu är vi splittrade totalt.
Jag hade en dröm inatt, att min mamma började hata mig för min lillebror var med mig och inte henne.
Och de är jobbigt för mig endå, i verkliga livet. Jag är mitt imellan alla i familjen. Och de är sjukt drygt.
Så min högsta dröm är att familjen blir hel igen...

Ha de.

P.s Jag vet ej vad som är fel på min data, men jag kan ej lägga in bilder här mer. Men fixar de i skolan. Kanske ej i detta inlägg. Men som ni ser innan, har jag de. Så nu vet du de... D.s

21 års B-day partyt i helgen var Awesome :D

Japp, rubrien säger allt! Partyt i helgen va faktiskt kul. Berättar från början:
Fredag, var jag först i plugget, oh hade svenska. Sen kom jag hem oh Mattias va hemma då, han hade huvudvärk, så han stanna hemma. Men när jag kom hem fixade vi mitt vardagsrumm oh lagade mat sammtidigt :P Men ja, sen åt vi oh tog de lugnt.. Sen kom RuFus oh vi gick ner på stan oh träffade på Anki där, fick då en present av henne, ett linne :) Sen gick vi hem till mig, dock ej Anki, hon skulle komma sen. Hemma hos mig tog vi de lugnt, oh börja dricka :P Sen kom Anki. Vi såg film, och pratade/umgicks. Sen vid tio drog vi oss till Doncken, inte Anki, hon drog hem, oh skulle sen komma te-baka :) ... Vi käka på donken, oh sen drog RuFus hem, oh vi åkte till mig (Mattias oh Dicken). Hos mig, bidde de lite mer, oh Anki kom igen, en snabbis. Men drog sen. Då gick vi oh lade oss....
Lördag, Vakna vi, oj, minns ej :P Men men.. När vi hade vaknat tog vi de lugnt, käka. Oh sen vart de party igen. Oh denna kväll kom lill-peter. Anki oh RuFus skulle komma, men Anki har en konstig/störd kille.. Oh RuFus mådde ej bra.. Men senare kom osso Bulan (Stefan Berglund) en snabbis oh sa hej :) Hihi... Men sen när han hade dragit, så droh lill-peter osso, efter ett tag. Halv sju minns jag att jag oh Mattias somna, dicken han decka :P Ha ha ha...
Söndag, drog Dicken hem. Jag oh Mattias tog de bara allmänt lugnt, softa i soffan, film oh mys :love:
Ja de, va helgen de.... Sen veckan:
Måndag, Var jag te skolan oh hade Media. Efter de var jag hem, skulle egentligen till RuFus oh fira alla <3:ns dag, men jag mådde piss. SÅ jag åkte hem oh tog de lugnt. Oh mattias sov hos RuFus denna natt, så jag bidde ensam. Men fn va de sög! ....
Tisdag, Var jag ej te skolan, pga. kunna ej gå riktigt, elr få på mig skon. Natten snubbla jag över en stol, ha ha ha o.O Men jag va hemma oh låg i sängen, kunna ej gö så mycket mer. Sen kom sjuksköterskan hem till mig oh kolla fot oh tån.. Just då såg de ej bra ut, bättre än hur de såg ut på morgonen då.. Men men.. Sen på kvällen kom Mattias hem till mig, vi såg film oh tog de lugnt :) Dock somnade vi ganska dåligt, asså sent :P
Onsdag (idag), denna dag var de min lillebrors b-day, så man gratta ju honom, oh fick veta sen att halv fem fick han sitt körkort, GRATTIS :D hihi.. Men denna dag va jag ej te skolan heller, foten=vila :P Oh jag gjorde ej mycket, jag sov typ bara o.O Men prata med mamma osso, oh pratade om att skaffa hund. De skulle va bra, så jag rör på mig, oh har nå att göra. Så när Mattias kom hem, kolla vi runt lite, oh jag har hittat två, hoppas att nån är kvar :) Hihi... Sen tog vi bara de lugnt, oh Mattias gick oh lade sig i tid. Men jag kan ju ej sova, pga. har ju sovit hela dagen... Buhu! Men nu ska de bli ändring på det! För jag ska skaffa en vovve :D
Torsdag (imorrn), är de min Bells (Isabelle Strand) föddelsedag :D Grattis till henne! :love: .. Så de blir att åka te plugget, oh vi ska fira henne då :) Efter de kanske jag stannar hos henne ett tag, elr drar mig till RuFus. Min bror kommer hem te mig denna dag. Så får se vad jag hinner innan de. Han kommer pga. han ska iväg på fredag då jag fyller år :P ... Sen kommer nog Mattias hem, efter att ha vart hos RuFus, elr om han sover där. Han har inte sagt nå än :P hihi. Hoppas han sover hos mig, fyller ju år liksom på fredagen :)
Fredag, MIN FÖDDELSEDAG! :D

Jag fyller snart år :D

Nu va de ett tag sen igen. Men har ej haft lust att skriva...

Men nu ska jag berätta om denna helg som vart, den va helt fantastisk! :love:
Fredagen, var jag te RuFus oh tittade på The Big Bamg.. någonting :P .. Oh så var Petter, Mattias oh Marcus där..
Oh jag kom väll hem vid sju på morgonen, så lördagen var jag trött :P
Lördagen, var jag trött, men på kvällen kom Mick (Dicken) hem till mig. Vi såg en film, men sen kom Marcus, RuFus oh Mattias osso, oh vi hade en skit kul natt/morgon :D Hihi.
Söndag vaknade vi verkligen sent, men de blir så om man somnar vid tio elr nå nästa dag :P Hihi.
Men sen kom mam oh pap en sväng, tre grr :P Men vi va så bakiss oh mådde piss, så vi va nog inge kul sällskap :P hihi...

Men min vecka har vart kul den med, vart med Mattias varje dag... Oh vi har sett film oh umgås :)

Just de ja, i måndaas gjorde jag oh Baloo slut...

Ha de.

Oh ja, snart, halv fem, ska jag träffa en vän, Martin :) Så ska nu fixa saker...