Uuuubsie!

Hej mina käraste bloggläsare, hur är de? Okej, kanske konstig fråga ele så efter som om de är en blogg. Men kände för att starta så, okej (?). Dessutom, du kan ju svara på den frågan via Kommentar, de skulle va kul faktiskt, tycker inte du? :) hihi....

Men nog om de...

Denna vecka har vart lite allt i allo, ele nå :P Jag har haft saker för mig hela tiden.
Måndag:
Handlingen,
städning och så film + hitta
en stor bunt med bilder, som jag börja att sätta upp.

Tisdag
:
Kom Lilla Kycklingen (Mark) hem te mig :) Och vi hade en toppen dag, ele okej, han kom halv sex på kvällen. Så de vi hann göra var: in på skohuset, okej han var in, jag och Fievel väntade utanför :P sen ica, en Här har ni honom (:snabb snabbis :P och sen gick vi hem te mig. Drog på en film Jag saknar dig, Jag saknar dig, titta på halva sen lagade jag mat, japp JAG :P ha! Sen fort. vi att titta på denna film. Och om jag inte minns helt fel tittade vi på en till, minns ej om de var så ele vilken :P Men minns att efter sista promisen med Fievel så dansade jag lite för Lilla Kycklingen :) ... Hm, låt mig gissa, nu tänker du på stripp? ... Hm, tyvärr, Street Dance, visade honom nått steg inom den dansen. Och så kan de ha bitt lite flumm dans också med flumm musik :P men kul var de :) Sen gick vi och lade oss. Jag minns att jag ville se en te film, men vi sa att vi skulle lägga oss ist och prata, de ville jag så klart osso :) hihi. Så vi fixa hans, ne de gjorde vi tidigare ju så skit i de :P ... Men vi lade oss och pratade, och Fievel myste med Lilla Kycklingen, kan säga så här, de är sjukt sött! :) hihi. Du kan ju titta själv på bilden... Men men, sen fick jag lite massage av Lilla Kycklingen, och de va mys :) hihi. Och ne, inge sån massage du nu säkert tänker på, utan vanlig mys massage, den grabben kan massera! :) :love: :P hihi... Men men, efter ett tag bestämmde vi oss för att sova. Lilla Kycklingen, han somna nog dirr efter att vi sa de. Men för mig tog de en liten tid, men somna iaf :) ....

Onsdag
:
Tråkigt nog var de idag då som Lilla Kycklingen skulle hem, japp :thumbdown: ;( Men han kommer tebaka :D hihi... Men innan han åkte så, ja vi hann ej göra mycket, efter som jag sov :P damn att han inte veckte mig liksom! :P hihi. Men men, så är de... Så vi fick vr tid iaf innan han åkte, kanske inte länge, men en tid iaf :) hihi... Men sen skulle vi säga "hej då" ele som Lilla Kycklingen sa när jag vakna (och vi prata om vårt hej då) "på återseende" ele nå sånt var de iaf :P men sen gick han, Fievel, han te och med reagera när Kycklingen gick ;( Men efter de var jag med Josefine, och vi pratade och var sen ut på en promenix med Fievel. Sen bidde jag ensam, och såg film med mina djur :)

De va mina dagar som vart,
nu mer om vad som kommer hända resten av veckan (ändringar kan hända)..


Torsdag: Oj, då blir de städa! Ha skoja bara, städa ju i måndags. Men ja jag ska säda denna dag osso, men liksom ej mycket och ej jobbigt :P ha ha... Sen skulle jag osso vara med Dahlfors och simma, men dock har inga badkläder :| Så får bli av när jag har fixat detta problem :P .. Men på kvällen, ele nå, vet ej när de kommer, men iaf, mamma och lillsyrran kommer, och vi ska ha en tjej-kväll! :D hi! Undra hur den kvällen kommer sluta :P hihi.. Nej då.. Men vi ska ha de toppen kul!

Fredag
:
Ja denna dag vill inte Fievel att den ska komma, stackarn, han ska te vetrenären :| Stackarn! Men som jag säger hela tiden denna vecka te honom: det kommer att gå bra. De är duttiga som jobbar på vet i mora... Så japp de kommer gå bra, men endå, man blir nervös.. Men nej jag ska inte tänka på de! Är glad att mamma och lillsyrran är med :love: Mattias vill med, men han kan ju inte för jobbet. Men som de lät så kommer han på kvällen, och de gör pappa med :) Och då när pappa har kommit, ska vi fixa så jag får tebaka min cykel som Jimmy fort. har! Och så ska han få tebaka sina saker, allt som jag fick och han glömt! Sen är de över TOTALT! Men sen denna kväll ska jag ha myskväll med hela familjen, tvåbenta + fyrbenta :) hihi....

Ja på tal om Jimmy, han skickade mig sms i måndags. Och fick då veta att han hade årdnat ett nytt lås. Hallå hans skulle ha gjort de redan förra veckan! Men jösses... Aja.. Han har fixa den nu iaf, och som jag skrev ska jag och, jag tror de blir pappa som följer mig, och hämta cykeln. Sen är allt helt slut. Och enligt Jimmy i sina sms vill han inte ens att vi ses då heller, fine for me, men tyckte liksom han sa att HAN ville vara vänner :P men men.. orka bry mig... Finns en bättre kille där ute i världen någonstans. Kanske Kycklingen, vem vet :P ha ha h a. Men faktiskt så tänker inte jag på de just nu. :D

Aja, shit the same, orka mer av detta inlägg...

Ha de... typ :P

Brev te Izabelle Strand:

Bells,

vad är de som på går? Seriöst egentligen? Vi sa ju alltid förr att de är du och jag, vi, oss, liksom. The Big B ever and forever! men vad hände med de, vad hände mellan oss? Vad har hänt med dig? Du fanns ju alltid där för mig förut, då vi gick i skolan, alltid. Men varför är de så svårt för dig att finnas här för mig nu? Och de med B-day partyt, liksom de var ju jag som årdnade allt, och du inget alls, så då blir de ju automatiskt mitt part. Dessutom, varje år vi ska ha party tesammans är de alltid jag som årdnar allt, precis allt. Och dessutom köper saker te partyt. Hur kan du behandla mig så här? Kan du då inte förstå att jag tycker då att partyt är att fira mig. Men att du endå kunna komma, men nej de gjorde du inte heller - Varför? .. Och varför kunna du inte bara hjälpa mig med städningen? De var ju ingen stor grej liksom...

Men allt detta har nu fått oss isär. Big B is no more, liksom, it´s saad, realy saad :( Och jag förstår inte hur.

Jag vet att du fick en sista chans förut. Men liksom, varför ska du förstöra den genom att du inte vill städa ele komma? De är små grejer liksom...

Och dessutom, varför kan du inte prata med mig ist, så vi kan reda ut detta? Ele är du för omogen att du inte ens vill de.. Och du skriver att du har bättre vänner på din blogg. Både du och jag vet att de inte är sant. Vi var dom bästa Bells, vi ägde alla.. Men vart har den Bells som jag älska över hela alltihopa tagit ivägen? Snälla kan inte hon komma tebaka?

Jag önska vi kunna prata, helt vid fyra ögon, men telen går osso bra, så vi iaf kan reda ut allt. Och liksom prata om saker och ting. Och få svar oå våra frågor. Jag vet att du osso har frågor Bells....

Jag kommer för alltid att älska dig min Bells, always!

Minns du denna dag?...  De gör jag.

Lycklig, skratt.. Ensam, rädsla, ledsen..

Jösses va känslor de finns. Och de ingår i livet. Önska man kunna hoppa över några av dom. Men de funkar ej så..
Men men, livet, jösses... Och varför börjar jag tänka på detta, och nu? ... Kanske beror på att jag vet inte just nu hur jag riktigt känner. Känner gråt inom mig, men gråter inte, mer skrattar, vet konstigt.. Men men...

Igår var jag på bio, en svensk film, ett tag sen man såg en svensk film nu. Jimmy tyckte inte om dom filmerna, så bidde ej så mycket av dom :P Men igår var jag iaf på bio.. Den var okej (minns ej namnet på filmen). Inte riktigt mycket bra, men helt okej :)

Idag har inte mycket hänt. Har bara tatt de lugnt. Nu på kvällen pratade jag med Baloo, jo vi är vänner, de är skönt faktiskt att vi är vänner :) hihi.. Men men.. Sen har jag tittat på en massa filmer :P Just nu tittar jag på Get a Clue, med Lindsey Lohan :P ...

Inge mer att skriva nu.. Ska se filmen nu, sen sova...

Hej då.