Bidde inget jobb idag..

Nja de bidde inte de, pga mötet. Skulle egentligen först te jobbet och där ifrån dra te Hab (mötet.) Men natten mådde jag inte bra, spydde, och de är ju alltid kul - or not! Men fick då stanna hemma från jobbet, men var te mötet, pga behövde prata...
Dock saknar jag jobbet, ingen vana för mig, men de gör jag, och jag var borta en dag bara - Oh my Goodness! :P

Men efter mötet gjorde jag inte mycket, vilade. Mamma och pappa skulle komma, med skulle menade jag att de sen avbokade "träffen". Och de gjorde mig lider ledsen, men vad ska jag kunna göra? Förstår bara inte, mamma vet att jag inte tycker om att man "avbokar" samma dag, inte dessutom typ timmen innan! "/ .... Men men, vad ska jag kunna göra åt de?...

Skickade sms te älsk tidigare, dock inget svar, fråga hur de var med honom. Igår vi prata börja han bli sjuk fick jag veta :P Men jag vet att han svarar när han kan, han som förmodligen (x

Ha de!

P.s
Kom igen!
Börja kommentera!
Lämna något iaf :P
D.s

Ensam i sängen igen då.

Söndag-kväll nu, och min helg har varit toppen (: Har vart med älsklingen + träffa My (Thomas flickvän, som bor i Skåne.) så japp helgen har vart toppen (: Vi har då inte gjort så mycket, jag och älsklingen har mysigt och tittat på Supernatural, älskar den serien! :P Fast vi inte har gjort så mycket, och helgen var toppen, jag var liksom med min älskling. Och om vi inte gör mycket ele nå alls utom mys, gillar jag de endå. Jag gillar verkligen att vara med denna kille, han ör min bästa vän, pojkvän, personen jag litar på + min andra halva - jag älskar honom! <3 han betyder allt för mig (; För en gång skull har jag hittat en kille som ör bra för mig + mer än så <3 Dessutom, mina närmaste tycker om honom också, och de betyder mycket för mig! ....

Som sagt min helg var awesome! Serien Supernatural med älsklingen, träffa My - awesome :D

Dock åkte ju älsk hem idag, så jag ligger nu ensam i sängen, ok, med mina djur, men de saknar honom också, Fievel ligger just nu på Niklas plats och suckar tungt (; - te och med mina djur gillar Niklas, stort plus!

Sova nu, typ, jobb imorgon igen (: älskar de jobb jag har fått nu. Dessutom i fredags på jobbet fick jag veta vilken hund jag ska få träna, lill-rackarn Chana (Chana-banana.) Spännande!

Marsvin + annat te salu!

Marsvin + bur/annat till salu! - Pga allergi.
Marsvinet heter LOL och är ca sex månader. Hon är en sällskaplig liten flicka, älskar att sitta och mysa framför TV:n. Hon är dessutom van vid hund och katt.
Buren är helt ny, haft den i ca tre månader. De är en marsvin-bur.
Jag säljer också mat, stor påse (ca halva kvar) + 2 skålar och vatten-flaska. Och "toalett". Och botten-pellets, stor påse.
Och allt för 850 kr.
Intresserad/frågor skicka kommentera!

Om du redan har bur, går de att köpa "bara" marsvin. Men buren kan inte köpas separat, om marsvinet inte är såld.