En upptagen dag

Jag börjar från början, och som du kanske vet hade jag svårt att somna igår, men efter cirka en kvart jag hade skrivit igår somnade jag :P Men tyvärr vaknade vid sex igen, kände att saliv samlades i min mun och fast jag svalde kom de mer och mådde illa, så jag satt inne u duschen en halvtimme men inget hände. Lade mig igen och kramp i bröstet börja komma, och har de än, inte alls kul. Men vid åtta somnade jag om. Vaknade sen tio och klev upp gjorde mig klar och tog de lugnt. Skulle träffa Linda men de blev ej av. Klockan två åkte jag till Orsa, mellan halv tre-fem fotade jag ett bröllop. Jag har hela mmitt liv inte tyckt om bröllop men efter att ha vart på ett och dessutom gjort något jag älskar (fots) så var de faktiskt kul (: och de gick bra. Fick en massa bilde. ,och många var bra, fast vigseln var inomhus och jag använde ingen blixt, hade original objektiv, blev bilderna riktigt bra (: jag lånade också stativ av Malin och MickeMicke, hade med mig MickeMicke (hans var enklare), men jag använde stativet ett tag, den blev de bara jobbigt, man kunna ju inte direkt röra sig :P Men kul var de iaf. Så jag hoppas jag får vara med om detta fler gånger (: Bilderna finns ingenstans så du kan se dom just nu. Har just gått igenom dom, dessutom vill jag att paret ska se dom först. Jag hade velat de om de var jag som var på bilden. Så de kanske kommer imorgon, så imorgon kan jag nog lägga ut bilderna så du kan få se (:
Nu ska jag fortsätta att se CSI och sen sova, är otroligt trött! :P

Sova? - Nope

"Damit" jag kan inte sova. Vart vaken sen morgonen 07:30 - cirka, men kan tame fn inte somna... Orsaken är nog att jag är nervös för imorgon, tyckte jag hade allt klart, men så kom en tanke idag - kläder, vad (fasiken) har man på sig på ett bröllop? (x inget som jag äger :P Jag är ingen klänning-tjej. Men förhoppningsvis kan Linda låna mig något + ett objektiv. Annars får de bli de jag har själv - jeans och linne (: 
Ska försöka sova snart igen, ska se klart på detta avsnitt av CSI, favvo avsnitt :P sen försöka igen... 

Fievel mår inte så bra

Min dag idag har vart planerande, för idag träffade jag på frun jag ska fota åt på deras bröllop och vi planerade den dagen (: Efter de var jag och Fievel dessutom runt kyrkan och tog en foto-runda (: 
Fast sen blev de inget mer denna dag, serien CSI, och en massa filmer (x 
Men nu på kvällen, vid tio började Fievel spy - igen. Han spydde för någon vecka sen också. Men ikväll var de inte så kul (aldrig kul när han spyr) men ikväll spydde han några gånger. Men förhoppningsvis är de tillfälligt. Jag vet att detta kommer att bli en lång ikke sovande natt "/ Fievel kan inte sova hos mig. För när han ska spy går han inte, han spyr direkt där han är, och de är inte likt honom. Men tyvärr jag vill inte ha spyor i min säng. Han får sova i soffan, fast har lagt en massa handdukar över, så han spyr på dom... Men vill att ddenna natt är över, och jag hoppas verklighet att detta är tillfälligt...
 
Ha de. 
Just de bilderna jag tog idag finns på min blogg för foto, som jag skrev i förra inlägget att jag har ordnat :P