Inlägg med min mobil :P

Hej. Ja nu prövar jag skriva ett inlägg med mun mobil. Får se hur detta slutar :P har min nya mobil. Hämta den i måndags. Dock kunna jag börja använda den idag :P pga mitt kort börja funka idag. Men lägga in bilder men de går ej. har försökt hela veckan med att lägga ut dom, men ger inte upp - envis! Hihii men detta är första och sista jag prövar detta...

Ont att mista en vän man trodde man hade.

Ja, de gör verkligen ont, att mista en bästa vän man trodde man hade. Men om de verkligen var en sån bästa vän skulle man då mista den? Och jag förstår inte, jag har ju inte gjort xxx någonting, inget jag vet iaf. Och xxx pratar inte ens mer med mig, och jag vet inte varför. Jag förstår ingenting. Vi var vänner, riktiga vänner från dagen då vi såg varandra, när vi börja i samma klass, te dagen då xxx bara slutade prata med mig. Xxx tycker dessutom att chansen som xxx fick, den sista och enda, var du borta. Men de som hände när vi fyllde år, de va ju egentligen ingenting, allså, klart de gjorde ont att xxx inte kom och fira, och att de gjorde ont att vi för 1:a gången i alla dessa år vi ej fira tesammans. Men varför sluta prata med mig? Varför igronera mig totalt? Jag trodde verkligen vi var vänner. Xxx gjorde ett stort misstag innan jul, men jag förlät ju! Men ne, inge mer alls. Dessutom skriver xxx om andra "vänner" men jag vet att vi verkligen var varandra nära....
Tårar rinner faktiskt ner för min kind när jag ser bilder. Satte för någon vecka upp bilder från skoltiden, på oss, på väggen, och tårar kom då också. Har funderat på att ta ner alla korten som påminner mig om xxx. Men varje gång jag är på väg är de något som hejdar mig. Så de får sitta kvar, hur ont de än gör. De är iaf lyckliga minnen bakom bilderna...
Jag önska bara vi kunna prata, så jag iaf fick reda på varför xxx är så sur på mig...

Hade föresten en drömm om xxx natten som var, mins vissa delar av den:
Jag såg xxx i någon affär (vet ej vart ele vilken). Jag ville verkligen prata, så sprang dit. Men xxx ville verkligen inte prata med mig. Så jag fick jaga xxx. Men fick tydligen tag på xxx i något rum, träningsrum ele nå. Xxx var där med någon iaf, och försökte stänga dörren för mig. Men min framdel av kroppen hamla inne i rummet och andra delen på andra sidan dörren, så xxx klämde, men jag brydde mig inte. Jag ville verkligen prata... Sen minns jag att vi var vänner, ele vi va iaf på någon fest ele nå, med folk iaf, och vi tog kort och var glada. Men de lustiga var, när jag visa bilderna dagen efter te andra, såg dom bara en suddig bild av xxx, och de försökte förklara att xxx var försvunnen, troligtvis död.... Jösses, vilken dröm! Och så minns jag någon kille jag osso hade i drömen, som var otrogen mot mig, och en tjej hade filmat de, men endå gick jag tebaka! Men men...

När jag vakna, var jag helt kallsvättig, och trodde för en sekund att drömmen hade vart sann. Men tog en dusch, och bidde påminnd att den ej var de...

Bees Johansson.

Tog lite nya bilder idag... Hade lite tråk, och ville fota, men mina djur va ej så intresserad just då :P




Bees utan smink! :P ---> <--- inte ofta man ser :P