Buffy the vampire slayer

 
Denna serie måste du ju se, den är bra. Fast ett tips, den slutar mitt i typ i andra säsongen, man vill liksom se mer. Så ha alla serier :P Jag har bara ett och två, och är verkligen besviken på mig att jag inte har fler. Men men, vad kan jag göra? Jag är hos Baloo och han försöker hjälpa, men de tar sin lilla tid. Men förhoppningsvis fixas detta imorgon. Men jag har nu börjat titta på CSI, denna serie var/är en favorit serie - totalt! Jag följde denna varje veckodag den gick på tv, tyvärr blev de senare och senare på kvällen så fick lov att sluta pga gick i plugget och skulle upp :P 
Men Buffy the vampire slayer, är toppen, om man gillar såna saker. Vampyrer och magiska krafter och sånt. Om du ej sett, ge den kanske en chans? Denna serie får absolut en 5 av 5 (:
 

Kommentera inlägget här :