Jersey Shore

Japp nu har man sett klart på Jersey Shore - Thank God! :P kul att se serien en ele två gånger, men har sett serien flera. Så de sög. + har jag inte haft så bra dagar sen torsdag natt. Men jag har klarat mig än, mycket tack vare Dahlfors - tack igen vännen <3 han fixa dessutom den sista säsongen, fast avsnitt 1- 4 fanns inte och The Reunion - avsnitt fanns ej. Men de är ok, kommer få dom sen. Säsong 6 är säsongen jag bara sett när den gick på MTV. Så den va mer roligare att se. Men jag har inget att skriva om denna direkt. Så skippar de (x mer än att serien är om en massa drama, dricka, sex och mer drama... Men just de, såg egentligen klar serien igår kväll. Men orka inte skriva då pga seg som fan och deppig... 
Men nu ser jag på My Life As Liz. Och är nu på avsnitt 4...
Ha de

Kommentera inlägget här :