Hollywood Heights

Då har man sett klart andra serien i mappen MTV - Hollywood Heights, de är en bra serie. Jag tycker om 
den just för att en riktig känd upptagen person tar sin tid att göra en tävling till sina fans. Och de slutar ned att han och tjejen Loren blir kära. Men sen när man ser denna serien 1:a gången vet man inte hela tiden vad som kommer att hända, man får en viss aning men sen är de totalt fel, och de tycker jag om, tråk när man redan vet vad som händer innan de händer :P Så jag kan rekommendera denna serie om man är inne i drama och humor, japp de är en bra humor i serien. Och man tycker kanske inte om den nöt man hör talas om den, men när man börjar titta fastnar man :P och de gäller inte bara mig, vänner som sett denna med mig fastnar fast de inte va nå för dom riktigt :P Men de dåliga är att man önskar de fanns en säsong två, man vill se vissa saker, Hur de slutar liksom och sen att säsongen har riktigt många avsnitt de är liksom 80 avsnitt. De kunna ha gjiet avsnitten längre ele dela upp dom i flera säsonger ele så :P
 
Men nu blir de nästa serie i denna "grej" jag kommit på. Ärligt så undrar jag vissa gånger vad fn jag har börjat med (x Och just de fått tag på de två säsonger av Kim Possible jag inte hade :P Men nu blir de serien Jersey Shore :P
 
BDW, något som inte har med serie att göra... Jag har haft en bra vecka och en bra helg (: i går bjöd LillPeter mig på China-mat och bio. Och idag var vi upp till noret och handla lite och åt på donken. Så japp hela denna vecka har vart fantastisk (:

Kommentera inlägget här :