Känslan

Har du någonsin fått en känsla som du vet du hade en gång för? En varm känsla, ele en "känsle-minne"? Jag har just fått den. Den är varm om hjärtat. Jag fick en "känsle-minne" när jag började titta på Alvin och gänget (ettan), jag titta på denna mycket när jag hade flyttat in, då jag flytta hemifrån. Då allt var nytt och spännande. Den känslan man får när man flyttat hemifrån, man känner sig fri och har sitt eget + egna regler -  He he som man visste riktigt då hur de var. Men den känslan är nice (: Fast du kanske har fått tillbaka en annan "känsle-minne"? Du kanske vill berätta om den, kommentera då inlägget (: Jag hade gärna läsa era "känsle-minnen" (:
 
Något helt annat:
Jag har inte direkt tittat på serie nu på ett tag. Men kommer fortsätta (: Jag har tittat på några avsnitt av C.S.I, men också Games of Thrones avsnitt ett iaf :P har inte så mycket av lust att se C.S.I, de är många avsnitt och säsonger + inte lika kul att se serien när man redan vet vem som är mördaren liksom... Så jag har funderat om jag ska hoppa över den. Så efter C.S.I är de Games Of Thrones :P

Kommentera inlägget här :