1 timme + 50 minuter

Kanske inte exakt, men ungefär, denna tid sov jag och sen vakna. Har vart så här ett tag nu, några nätter. Ganska irriterande. Jag somnar inte ens sent ele tidigt, jag somnar en bra tid, mellan tolv/ett. Jävla sömn! Och kan sen inte somna på ett tag, ibland inte förens typ åtta på morgonen, och de är ju toppen - Or not!... Försöker med varm/kall mjölk glas The och vatten, men (fn) inget funkar! Ele har jag missat något? 
Jag vill verkligen inte vara trött imorgon, ska ju till tandläkaren och sen städa/fixa med "lilla rummet". Jag har bott här ett bra tag nu, så tycker de är dags att fixa rummet. Så jag kan få in skrivbord och en extra säng (till gäster). Dessutom upp med fler tavlor och kort (: vardagsrummet börjar bli ganska "proppat" med tavlor (x hehe. Så nej jag vill inte vara trött. Men om jag inte kan somna snart kommer jag vara de. Ele får lov att "hoppa över" tandläkaren. Egentligen gör de inte så mycket, jag tycker tandläkaren är freaky! Men vill gärna gå, för när jag väl gjort de känns de bra, då har jag över kommit min rädsla -  för denna gång :P Men men... Får försöka. Saken är den att om jag inte somnar när jag ligger i sängen får jag panik. Så jag går upp och lägger mig i soffan, ele ritar. Men tillslut somnar jag. Men om jag somnar vid åtta ele så kommer jag inte vakna till tjugo över två typ... Damn...
 
Lite teckningar jag har ritat nu mellan jul och nyår  
(Finns fler på min FB ele Instagram) 

Kommentera inlägget här :