Kniven I Hjärtat

Jo denna serie är inte så lång, de är 4 avsnitt. Men den är rätt så OK. (Jag har fortfarande ont i min tumme, så de blir inget långt inlägg, skriver dessutom med datorn just nu, och den gör mig tokig!) Men jag har inte så mycket att skriva om denna serie. De är inte direkt en av mina fosavoriter. Vet ej ens varfvör jag har den kvar (x Men de är en dokumentär som givck på kanal 1, och handlar om några ungdomar som man får följa och se hur deras liv är. De är ganska olika men endå bra vänner. Men de salutar med att en och en "försvinner ur gänget". En dör tex och en åker in för att ha skjutit ågon.. Och lite så... Men men... Rekomenderar jag denna, ja om mnan gillar dokumentärer :P
Nu blir de sista serien i denna mappen - Svenska Serier... SZerie heter Livet enligt Rosa..

Kommentera inlägget här :