Underbar vecka!

Hej, ja jag har haft bra dagar denna vecka, iaf hittills (: Jag börjar frön början...:
Måndag; först var jag på möte i en timme. Efter blev de ganska stressigt (skulle packat på söndagen). Jag vaknade ganska sent och tänkte att jag skulle hinna efter mötet. Men de blev strässigt. Hann med tåget iaf -mot Djurås :P från Djurås blev de buss till Floda, och där mötte Baloo mig. Japp jag åkte (äntligen) till Baloo, ele kanske mer jag kunna äntligen åka =D Och när jag var framme fick jag se hans lägenhet, japp han har nu flyttat till eget :P Hans lägenhet va faktiskt fin/mysig (: hehe. Men efter jag sett i lägenheten (ok den var inte stor så de gick fort :P) startade vi min hårddisk och titta på serien jag är i nu, Du vet Hollywood Heights, ingen serie för Baloo direkt. Men han tyckte de va rolig humor. Så vi titta på flera avsnitt. Utom sista dagen/natten jag var där, då såg vi på Kim Possible, hade ju inte alla serier men har de nu - Tack Baloo! <3 Men iaf måndag kväll såg vi Hollywood Heights, sen skulle vi sova. Fast vi hade lite svårt så somnade riktigt sent :P
Tisdag; som sagt vi somnade i en dålig tid, minns ej tiden helt med de var vid sex tror jag och vi skulle upp för Baloo skulle till tandläkaren (x Men pga att han var så trött avbokade han så vi fick sovmorgon efter vi va ut med Fievel. Resten av dagen såg vi på Hollywood Heights och umgicks. Vi var till hans Mamma också (: kul att träffa henne igen. Och deras katter (: 
 
Onsdag; då gick Baloo upp tiditt för han skulle iväg. Så efter promenaden med Fievel gick jag och lade mig igen
och tog de lugnt. När jag vaknade igen tittade jag på Hollywood-serien igen. När Baloo kom hem hade han en vän med sig. Och vi tre gick ner på Ica och handla. Efter de gick Baloos vän hem och vi lagade mat (jag och Baloo). Sen blev de mer serie och ... mys :P Denna
natt vet jag att vi somnade halv sex på morgonen (x Jo vi hade svårt att somna :P Men bredvid Baloo är jag trygg, tryggare än någonstans (: 
Torsdag; tog vi de bara lugnt och umgicks (och promenad med Fievel, han verkar tycka om Floda :P) Men denna dag såg vi inte på Hollywood-serien utan de två säsongerna jag ej hade av Kim Possible (tyvärr märkte jag att avsnitten låg inte i rätt ordning, så jag titta inte så mycket :P) Men denna dag var Baloo på wolly-träning så blev ensam två timmar ca :P Men de var ok, torsdagar ser jag en serie på 3:an - Blacklist :P
Fredag; denna dag åkte jag hem. Men innan så umgicks vi lite i hans lägenhet och såg en serie jag inte hört talas om förr, minns inte namnet :P men den var bra. Men sen gick vi hem till Baloos mamma (som varje dag) och man fick säga hej då (: sen tog vi bussen till Djurås och satt där i lite mer än en timme (x men vi fick en liten mer tid tillsammans (; hehe. Men sen tog Baloo bussen till B-länge och jag fick vänta lite själv (tio minuter) te tåget mot Mora kom.
 
BDW Fievel älskar att åka buss och tåg, helst tåg. Men han tyckte också om byn, och Baloo, absolut Baloo :p Och katten Tarzan, Baloos katt men den bor kvar hos Baloos mamma pga den bodde där från början så de är hem. Men Fievel och Tarzan blev ganska bra vänner. Så ja Fievel fick sig lite nya vänner denna vecka, så jag och Fievel ska definitivt dit igen =D

Kommentera inlägget här :