Charmed

Vet skrev innan att jag skulle se C.S.I pga att jag var hos Baloo och har inte Charmed I hårddisken. Men kom hem och börja titta end på Charmed. Hade inte sett mycket på C.S.I, så bestämde att se som listan är :P
Charmed är en mycket bra serie. Jag har älskat den sen den började och de va typ 96-97 :P Om du har sett serien vet du att de är mycket häxor, demoner, älvor, troll plus en massa mer i fantasins värld (: Jag älskar dessutom hur serien är gjord, de är så perfekta effekter (: Jag rekommenderar definitivt denna serie om de tre systrarna som är Charmed. 
Men nu blir de att se C.S.I och den har jag också gillat sen den börja. Jag minns att jag titta varje måndag då den gick. Men på slutet vet jag att dom flytta så de blev för sent (hade skola att gå upp till). Men fixade sen så jag hade alla. Och Oj vilken shock jag fick när jag såg hur många säsonger de fanns - 11 och den 12:te går nu. De som är lite minus är ju att de är inte lika kul att se om serien när man redan vet mördaren och hur allt blir. Men de var ett tag sen jag såg första, innan man ens hinner se slut på serien hinner man typ glömma. Fast när man ser på avsnittet kommer man på. Men men, jag har sagt att jag ska göra detta, och jag håller de jag säger (för de mesta). Sen är de inte lätt att spika sig själv (x men ibland undrar jag va fan jag har börjat med :P

Kommentera inlägget här :